ثبت آگهی رایگان

کفشور استیل

کفشور از مهمترین بخش هر ساختمانی است که موجب می شود توجه به انتخاب و نوع آن بیشتر شود . به طور کلی کفشورها ارتباط میان کف و لوله‌های فاضلاب را ایجاد می‌کنند تا بتوانیم با خیال آسوده و بدون نگرانی از آبگرفتگی کف ساختمان آن را شستشو دهیم. کفشورها معمولا در قسمت‌هایی از خانه که به شستشوی مرتب نیاز دارند مانند آشپزخانه، حمام و دستشویی تعبیه می‌شوند.

جنس های مختلف کفشور

مدل های اولیه کفشور پلاستیکی بودند و سال ها فقط مدل پلاستیکی در بازار موجود بود. بعد از گذشت چندین سال پای دکوراسیون داخلی به حمام و سرویس های بهداشتی نیز کشیده شد که حاصل آن کفشور های استیل بودند.

کفشور استیل به دلیل مقاومت در برابر مواد اسیدی و شوینده ها بهترین جایگزین برای کف شورهای پلاستیکی هستند و از نظر زیبایی نیز به مراتب از کفشورهای پلاستیکی جلوه بهتری دارند.

کفشور برنجی نیز به دلیل رنگ طلایی آن و مقاوت بالا در برابر کدر شدن و فرسایش نیز می تواند یکی از گزینه های خرید کفشور باشد.

انواع کفشور برای جمع آوری آب از روی سطوح و هدایت آن به راه آب‌های فاضلاب بهترین ابزار است. از انواع کفشور در حمام، آشپزخانه، دستشویی، پارکینگ، حیات خلوت و مکان‌هایی از این دست استفاده می‌شود.

جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

کیفیت و تنوع محصولات

طرح های درجه یک

قیمت عالی

فروش جزئی و کلی

فروش آنلاین و حضوری

آماده همکاری با پیمانکاران و انبوه سازان محترم

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.