ثبت آگهی رایگان

خدمات icu در منزل، روماک سلامت

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

از دردسرهای بستری شدن در بیمارستان خسته شده اید؟ آیا از هزینه های بسیار زیاد مراقبت ویژه در بیمارستان به ستوه آمده اید؟ از رفت و آمد بیش از حد بین بیمارستان و منزل عاصی شده اید؟ از عفونت های بعد از مرخص شدن از بیمارستان اطلاع دارید؟

خدمات ICU در منزل دارای مزایا و معایب زیادی است که تعداد معایب آن بسیار بیشتر است. هرروزه بر تعداد ناراضیان این خدمات افزوده می‌شود و این موضوع، به دغدغه اصلی همراهان بیماران تبدیل شده است. ما در روماک سلامت سعی کردیم این مشکل را برای شما برطرف کنیم.

روماک سلامت به عنوان ارائه دهنده خدمات و تجهیزات پرستاری، پزشکی، فیزیوتراپی و ...، سابقه چندین سال خدمت رسانی در این زمینه را در شهرهای تهران، کرج و حومه دارد. خدمات ICU در منزل به عنوان یکی از برترین خدمات روماک سلامت شناخته می شود.

در بخش خدمات ICU در منزل، می‌توانید مقالات مرتبط با این حوزه، دکتران و پرستاران همکار ما، نظرات مراجعان و همراهانشان را مشاهده کرده و از قسمت پشتیبانی، تمامی سوالات خود را بپرسید.

مزایای استفاده از خدمات ICU در منزل روماک سلامت:

محیط آرام و آشنا جهت بستری بیمار

کاهش عفونت های بیمارستانی

کاهش هزینه ها

بهبود کیفیت زندگی بیمار

امکان مراقبت شخصی تر

بهبود وضعیت روحی و روانی بیمار

تیم ماهر و مجرب

تغذیه بهتر

کاهش و پیشگیری دفعات بستری

بازگشت سریعتر به زندگی عادی

افزایش استقلال بیمار

مشارکت بیشتر خانواده

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.