ثبت آگهی رایگان

موتور برق لانسین LC3500 انتخابی مطمئن در خاموشی های مکرر

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

با توجه به فرا رسیدن ایام تابستان و افزایش مصرف برق و خاموشی های مکرر موتور برق لانسین LC3500، ساخت چین به سفارش کشور آلمان و تحت لیسانس اتحادیه اروپا دارای توان 2.8 کیلووات است که در حالت اوج به 3.1 کیلووات هم می رسد انتخابی مطمئن به شمار می رود که با نوع موتور هوا خنک، چهار زمانه و تکفاز، سیم پیچی تمام مس و بدنه ای بسیار مستحکم و زیبا و گارانتی دو ساله و ده سال خدمات پس از فروش، خریدی آسوده داشته باشید.

این موتور برق بنزینی که یکی از محصولات پرفروش بازرگانی اعتصامی است دارای حجم مخزن سوخت 18 لیتر است که باعث بالا رفتن کارایی موتور در حدود 15 ساعت می شود. موتور برق 3500 لانسین، دارای وزن 47 کیلوگرم می باشد که دارای 2 عدد پورت خروجی 220 ولت 16 آمپر مناسب باغ ویلا، مصارف خانگی، کمیپن است. از سوی دیگر یک پورت 8.4 آمپر نیز ویژه لپ تاب و موبایل در این موتور برق تعبیه گردیده، در حالی که این موتور برق با کیفیت بالا تولید شده اما قیمتی بسیار مقرون به صرفه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید نقد و اقساط می توانید با کارشناسان فروش بازرگانی اعتصامی تماس حاصل فرمائید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط