ثبت آگهی رایگان

موتور برق لانسین صنعتی 10000D-S گزینه ای مناسب برای جوشکاری

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

موتور برق مناسب برای جوشکاری، موتور برق بنزینی با حداقل توان 6 کیلووات می باشد. موتور برق 8 کیلووات، موتور برق مناسب جوشکاری است. موتور برق 8 کیلوات به بالا، برای جوشکاری عالی است. بهترین برندهای موتور برق جوشکاری، برند هواسدان، لانسین، سنسی، جیانگ دانگ، راتو می باشد.

در بین این موتور بربق ها، موتور برق 10000 لانسین صنعتی را با قیمت مناسب و بهترین کیفیت برای انواع جوشکاری سنگین، جوشکاری سیار، جوشکاری در مراکز مهم صنعتی مانند: پتروشیمی، پالایشگاه، کارخانجات، گارگاهها مناسب می باشد.

این موتور برق قدرتمند با حداکثر خروجی 10 کیلووات و توان دائم 8.5 کیلووات با 40 آمپر خروجی AC می باشد. موتور برق لانسین صنعتی 10000D-S، بهترین موتور برق صنعتی، موتور برق جوشکاری در بازار است.

از بهترین ویژگی های موتور برق لانسین صنعتی 10000D-S، می توان به دارا بودن فیلتر روغن، مجهز به پمپ روغ، ساعت کار بیش از 8 ساعت(13 ساعت)، موتور برق قدرتمند صنعتی، مصرف سوخت کمتر و در عین حال مختص جوشکاری سنگین بوده است که این کار باعث کارکرد عالی و افزایش طول عمر موتور برق می گردد.

از دیگر تفاوت های این موتور برق صنعتی می توان به سیم پیچ تمام مس، شاسی و بدنه مقاوم، مجهز به تثبیت کننده ولتاژ AVR، دارای سنسور سطح روغن و یک عدد خروجی 3 شاخ صنعتی 230 ولت 32 آمپر و یک خروجی 230 ولت 2 شاخ 16 آمپر با سیستم راه اه اندازی هندلی- استارتی با نمایشگر یه کاره ولتاژ، فرکانس, ساعت کارکرد به سفارش کشور آلمان با گارانتی دو سال گارانتی معتبر شرکتی و 10 سال خدمات پس از فروش بازرگانی اعتصامی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این بازرگانی تماس بگیرید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط