ثبت آگهی رایگان

فروش عمده و خرده تجهیزات پزشکی یزد مدیکال

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

فروش عمده و خرده تجهیزات پزشکی یزد مدیکال

فروشگاه یزد مدیکال با بیش از 10 سال تجربه در ارائه تجهیزات پزشکی ، به عنوان یکی از برترین فروشگاه‌ها در این صنعت شناخته می‌شود.

فروشگاه ما به عنوان یکی از رهبران در فروش عمده و خرده تجهیزات پزشکی ، محصولات متنوعی از جمله فشارسنج ، تب سنج ، دستگاه تست قند خون ، ترازو ، بخور سرد (رطوبت ساز) را با گارانتی معتبر به شما ارائه می‌دهد. ما به کیفیت بالا و قابل اعتماد محصولاتمان افتخار می‌کنیم و تضمین می‌کنیم که تمامی محصولات ما با استانداردهای بین‌المللی سازگار هستند.

همچنین ، ما آماده همکاری در زمینه فروش و خدمات پس از فروش می‌باشیم. با تیم متخصص و دلسوزمان می‌توانید از مشاوره‌های حرفه‌ای و پاسخگویی سریع به سوالات و نیازهایتان بهره‌ بگیرید.

فروشگاه یزد مدیکال نمایندگی انحصاری پخش محصولات شرکت صاعقه و گل (تولید کننده بخور سرد) ، شرکت یونیک (تولید کننده کیف ابگرم و کفی سیلیکونی طبی) ، شرکت ایزی لایف ( فشارسنج و طب سنج ) ، شرکت ویکس و انی ساز ( تولید کننده بخور گرم ) میباشد.

برای دریافت عاملیت فروش در شهر خود و استعلام قیمت همکاری میتوانید همین الان با ما تماس بگیرید یا به شماره های ما در ایتا و واتساپ پیام دهید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط