ثبت آگهی رایگان

فروش عمده فایل تحقیق، پایان نامه و مقاله دانش آموزی و دانشجویی با فرمت ورد و پاورپوینت

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

فروش عمده حدود 30،000 فایل ورد و 999 فایل پاورپوینت / ویژه و استثنایی مختص دانش آموزان ، دانشجویان ، کافینت ها و محققین و فروشگاه های فایل و...

قیمت تفاهمی

همونطور که میدونین این روزها فروش فایل به یکی از بهترین و پردرامدترین روش‎‌های کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده.

مجموعه عظیم فایل سل ، فورکیا ، ناب فایل و... هم که این امکان رو در اختیارتون قرار داده که به صورت کاملا رایگان یک فروشگاه فروش فایل کاملا حرفه‌ای با امکانات بسیار زیاد برای خودتون ایجاد کرده و پس از آپلود محصولات شروع به کسب درآمد نمایید.

اما همونطور که میدونین هرچقدر تعداد فایل‌های فروشگاه شما بیشتر باشه به همون میزان تعداد ورودی‌های فروشگاه شما از موتورهای جستجو مثل گوگل بیشتر میشه و در نتیجه آمار فروشتون بالاتر خواهد رفت. برای همین منظور ما در این پست مجموعه و آرشیوی کامل و جامع از انواع تحقیق و مقاله رو برای شما دوستان عزیز قرار دادیم.

این مجموعه کمیاب و بی نظیر شامل جدیدترین و بهترین تحقیقات و مقالات و پروژه‌های دانشجویی در اینترنت هستش که همگی با فرمت word و قابل ویرایش و پرینت هستن.

تعداد کل فایل‌های این مجموعه حدود 30 هزار عدد word و 999 عدد PowerPoint میباشد که هم اکنون روزانه صد ها و هزاران نفر از این فایل ها بازدید و خرید میکنند و شما همه

این فایلها را بترتیب و بتدریج روی سایتتون براحتی اپلود میکنید و افراد براحتی از شما خرید میکنند.

تذکر: گول نخورید لطفا! انواع بانک مقالاتی که در اینترنت با قیمتهای متفاوت مشاهده میکنید ویرایش نشده هستند و پر از پایان نامه هایی میباشند که به دلیل جرم بودن غیرقابل فروش هستند. خود

ما از این پکیج ها کسب درامد میکنیم و فروش این محصولات تضمین شده هست.

عزیزانی که کافی نت و یا خدمات دانشجویی دارند و یا دارای فروشگاه اینترنتی فروش فایل هستند میتونن با خرید این آرشیو هزاران فایل آماده را یکجا و با قیمت‌های استثنایی دریافت کنند.

و حالا پیشنهاد ویژه ما برای شما عزیزان:

ما تمامی این پکیج رو با هزاران فایل موجود به قیمت استثنایی و بی‌نظیر تفاهمی برایتان ارسال خواهیم نمود.

یعنی شما در حقیقت برای هر فایل مبلغی کمی پرداخت خواهیـد نمود !!! بله درسته ، و میتونین هر فایل رو با قیمت میانگین 5000 تا

30000 تومان به فروش برسونید.

توجه تمامی فایل ها که دارای حجمی حدود 7.4 گیگابایت می‌باشند بر روی تلگرام آپلود شده‌ اند و به محض پرداخت هزینه ، صرفا از طریق تلگرام برایتان ارسال شده و قابل دانلود خواهند بود.

با ما در ارتباط باشید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط