ثبت آگهی رایگان

شیمی بازار، سامانه خرید،‌ فروش و تبلیغات محصولات شیمیایی و آزمایشگاهی

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

طراحان تجارت رایانه پرداز با نام تجاری شیمی بازار یک سامانه اختصاصی و پیشرفته برای خرید، فروش و تبلیغات محصولات شیمیایی و صنعتی است. شیمی بازار جامع ترین سیستم تبلیغات و بازاریابی محصولات شیمیایی است که بستری را فراهم کرده است تا شرکتهای تولید کننده و تأمین کننده محصولات شیمیایی و آزمایشگاهی بتوانند به فروش، بازاریابی و معرفی محصولات خود بپردازند.

در شیمی بازار سعی کرده ایم تا فرصتی فراهم کنیم تا شرکتها و تأمین کنندگان خرد و کلان به راحتی و با هزینه ای اندک بتوانند محصولات خود را بطور متمایز و حرفه ای به نمایش بگذارند.

از ویژگی های شیمی بازار می توان به کاربرپسند بودن، سادگی استفاده، پنل حرفه ای و جامع و تکیه بر روابط تجاری برد-برد اشاره کرد.

شرکت های محترم می توانند با ثبت نام مستقیم در وبسایت شیمی بازار و یا با تماس با شماره تلفن های پشتیبانی، تبلیغات مدت‌دار و زودبازده سفارش دهند و بصورت متمایز در برابر هزاران بازدیدکننده شیمی بازار به نمایش درآیند.

امروز در شیمی بازار بیش از 700 شرکت فعال، تعداد 2734 محصول و 13334 ماده اولیه را به نمایش و فروش می گذارند.

این فرصت استثنایی را از دست ندهید و همین امروز با شیمی بازار تماس بگیرید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط