ثبت آگهی رایگان

طراحی، تولید و اجرای سوله

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

سوله چیست؟

در ایران، قابهای اصلی مقاوم در برابر بارهای جانبی (MWFRS) که با سیستم سازه ای قاب خمشی فولادی طراحی میشوند را سوله مینامند. این سازه ها معمولا برای پوشش فضاهایی با دهانه آزاد بزرگ و بام سبک و شیبدار و با استفاده از اعضای تیر-ستون فولادی I شکل ساخته میشود.


انواع سوله:

سوله خرپایی

سوله تیر ورقی

سوله های سفارشی


دسته‌بندی‌ سوله‌ها بر اساس شکل ظاهری:

سوله قوسی

سوله با ستون مشترک

سوله تک شیب

سوله چند دهانه با ستون

سوله با ستون‌ها وسط مشترک

سوله تک شیب با ستون‌ها وسط

سوله تک شیب متصل به ساختمان


علاوه بر این یک دسته بندی دیگر است که سوله‌ها را در چند نوع مختلف ارائه می‌دهد:

سوله‌های یک دهانه

سوله‌های چند دهانه

سوله‌های چند ضلعی

سوله‌های مدرو

سوله‌های مختلط


کاربردهای سوله:

سوله کاربردهای مختلفی دارد که میتوان بارزترینآن را نام برد. اسکلت فلزی جهت استفاده در جایگاه های سوخت، سوله جهت پرورش قارچ، سوله های صنعتی جهت مجموعه های تولیدی، سوله مرغداری، سوله جهت احداث گلخانه، سوله جهت احداث گاوداری، سوله جهت ساخت ورزشگاه و مدارس از عمده ترین کاربرد سوله ها هستند.


طراحی سوله:

طراحی و ساخت سوله توسط متخصصین شرکت یادمان ارک میهن طی مراحل زیر انجام میگیرد:

طـراحـی و مـحـاسبـات و نقشه سـولـــه: طراحی، محاسبات و نقشه که پس از بازدید و مطالعات کارشناسان سازه و محاسبه از محل پروژه و بر اساس نوع کاربری سازه و با در نظر گرفتن کلیه امکانات و همچنین قابلیت فاز های توسعه ای صورت می پذیرد.


مـتــره و بــرآورد مـصــالــح و زمـانـبـنــدی سـاخــت سـولـــه: پس از این مرحله امور متره و برآورد مصالح جهت اعلام دقیق هزینه ساخت کامل سوله و تامین منابع مالی و ارائه برنامه زمان بندی اجرایی سوله انجام می شود، که متناسب با شرایط اقلیمی و جغرافیایی، شرایط پرداختی و مالی و الزامات قانونی ارائه شده از سازمان ها و بانک های مربوطه و یا مشاور پروژه میباشد.


طرح نهایی جهت رفع هرگونه نقص قبل از اجرا و به منظور جلوگیری از هزینه های اصلاح و دوباره کاری به صورت سه بعدی و انیمیشن تصویرسازی می گردد.


سـاخــت اسکـلـت فـلـــزی ســولـــه در کــارخـانـــه: در این مرحله ساخت اسکلت سوله اعم از جوشی و یا پیچ ومهره ای بر اساس نقشه تایید شده با ورق و آهن آلات مرغوب و معین شده توسط مهندس محاسب در کارخانه شروع می شود.


جنس سوله:

فولاد st37

رنگ سوله:

رنگ صنعتی واپوکسی


جرثقیل های سقفی در انواع ظرفیت

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط