ثبت آگهی رایگان

فیلتر دیسکی و یونیت فیلتر SPL80

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

متریال های استاندارد برای فیلتر دوقلو double filter spl-40 عبارتند از:

1- مش مسی: این مش ها بافت خاصی دارند که به آنها اجازه می دهد تا ذرات ریز و درشت را جذب کنند و در قدیم بیشتر مورد مصرف بوده اند

2- مس برنجی: این مش ها بسیار قوی و مقاوم در برابر شکستگی و سایش و مخصوصا زنگ زدگی هستند.

3- فولاد ضد زنگ یا استیل 304: این ماده بسیار قوی و مقاوم در برابر خوردگی است و به عنوان یک فولاد با کمترین خوردگی شناخته می شود.

متریال های استاندارد برای فیلتر دوقلو double filter spl-40 عبارتند از:

1.0الومینیوم : این متریال متداول ترین جنس برای تولید قطعات و لبه های فیلتر دیسکی هیدرولیک می باشد.

3- فولاد ضد زنگ: این ماده به عنوان یک فیلتر با دقت بالا در صنعت نفت و گاز، شیرآلات، پمپ ها و سایر تجهیزات صنعتی استفاده می شود.

متریال های سازنده این دیسک فیلتر FILTER DISK تشکل شده از دو لایه مش اصلی با ظریب ریز جهت الک نهایی روغن و یک مش ساپورتر فیلتر دیسکی از جنس استیل 304 ضد زنگ و در بعضی موارد استیل 306 ضد زنگ برای این فیلتر صفحه ای هیدرولیک می باشد.

FILTER DISK , SIZE: 155 * 70

متریال های تولید یک فیلتر استیل دیسکی هیدرولیک FILTER DISK ممکن است شامل استیل ضد زنگ، ورق ساپورتر سوراخ دار گالوانیزه باشد. این مواد برای عمر بیشتر فیلتر دیسک و حذف ذرات مختلف در سیستم های هیدرولیک استفاده می شوند. علاوه بر این، فیلترهای دیسکی استیل هیدرولیک ممکن است دارای لایه های مختلف با بافت ها و ساختارهای مختلف باشند که به منظور بهبود عملکرد و کارآمدی آنها طراحی شده اند.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط