ثبت آگهی رایگان

مبلشویی شویاک رشت

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

مبل هم باید مثل فرش هر سال شستشو شود :

مبل هم باید مثل فرش هر سال شستشو شود نگهداری درست از مبلمان که مهمتر از خرید آن است در حقیقت یک نوع هنر است که باعث میشود مبلمان عمری طولانی داشته و از جلوه و زیبایی آن کاسته نگردد. وگرنه شما هم به آن دسته از خانمهای خانه‌دار می‌پیوندید که هر سال یکبار یا کمتر از آن مبلها را عوض میکنند و کلی به اقتصاد خانواده ضرر میزنند.

حتما شما هم میدانید روش نگهداری از انواع مختلف مبلمان متفاوت است اما جنس پارچه‌ی مبل هر چه باشد یک اصل اولیه برای نگهداری آنها وجود دارد و آن اینکه هر سال باید یکبار مبل مثل فرش با دستگاه مخصوص شستشو و خشک گردد. که اینکار باید توسط نیروهای آموزش دیده صورت گیرد.

در صورت شستشو نشدن گرد و غبار بیش از اندازه بر روی پارچه‌ی مبل و داخل مبل خواهد ماند و به مرور زمان موجب کدر شدن رنگ پارچه و از بین رفتن جذابیت آن میشود و حتی در صورت شستشو با دستگاه تمیز نخواهد شد. بهتر است هرگز مبلمان خود را با شامپو فرش نشوئید چون اینکار به دلیل نداشتن دستگاه مکنده‌ی آب و خشک کن باعث سیاه و لکه‌دار شدن مبل گردد.

مبلمان هر خانه به دلیل اینکه جزء پر استفاده‌ترین وسایل خانه به حساب می‌آیند از این رو نیاز به شست و شوی بیشتری دارند. البته همان طور که می‌دانید امروزه قیمت مبلمان بسیار افزایش یافته و هر خانم خانه‌داری همه‌ی تلاش خود را برای نگهداری از مبلمان خانه نگهداری درست از آنها را دارد.

برای نگهداشت دوام مبلمان خود باید هر ساله نسبت به پاکیزه کردن مبل اقدام کنید تا نه تنها پاکیزه شوند بلکه عمر مفید آنها افزایش یافته و دوام بیشتری داشته باشند. اما شستشوی مبل نیاز به رعایت مواردی دارد که باید به آنها پروا شود. بنابراین برای جلوگیری از زیانهای احتمالی ، از پاکیزه کردن دستی مبل خود با شامپو فرش جدا خوداری فرمایید.

دستگاه‌های‌ مورد استفاده ما از نوع دستگاههای حرفه‌ای آلمانی و ایتالیایی هستند که شستشو با این دستگاهها با کیفیت بالا و در کمترین زمان و بدون آسیب زدن به پارچه مبل و تشک خوشخواب انجام می‌گیرد.

در این روش نیاز به بکار بردن

برس دریلی چرخان ( که سبب از بین رفتن بافت پارچه‌ی مبل و صندلی می‌شود) را از بین میبرد و در برابر دیدگان مشتریان محترم ، مبل و صندلی با کیفیت صد درد صد بالاتر و در زمان کمتر شستشو میشود

مکنده‌ی قوی و مناسب همه‌ی آلودگی‌های عمومی را بدون آسیب رساندن به الیاف مبل و صندلی ، از عمق آن بیرون میکشد و مبل و صندلی شما را بخوبی پاکیزه میگردد. پس از پایان مراحل شست و شو مبلمان و صندلی‌های شما در کمترین زمان قابل استفاده خواهد بود.

مبلشویی شویاک رشت

برای نخستین بار در استان گیلان.

تفاوت را با ما احساس کنید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط