ثبت آگهی رایگان

مایع و چسب آب بندی isolexer KS90

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

مایع و چسب آب بندی KS90

محصولی جهت آب بندی و رزین (چسب آب بندی، جایگزین قطعی قیر و عایق های سنتی)

معرفی چسب آب بندی KS90

چسب آب بندی نانو KS90 مایعی شیری رنگ با خاصیت آب بندی 100% و بدون نیاز به تخریب است که جایگزین قطعی قیر و عایق های سنتی می باشد و پس روی سطح کاملاً بی رنگ میشود

این ماده که بر پایه رزین های آکریلیک و با بهره ­گیری از تکنولوژی نانو ساخته شده است، قابلیت ترکیب در هر نوع دوغاب را به راحتی دارا بوده و پس از اجرا، پیوند قوی با سازه ایجاد کرده و دارای نفوذ عالی در انواع سطح (حتی آهن و چوب) می باشد

Isolexer KS90 دمای 75- الی 350+ درجه سانتیگراد را تحمل نموده و سازگار با محیط زیست می باشد. در مقابل مواد شوینده و اشعه UV و گاز CO2 به شدت مقاوم است. معطر، ضد خزه، جلبک و باکتری بوده و اجازه رشد و تجمع این مواد را در سطح نمیدهد. فشار های منفی و مثبت آب را به راحتی تحمل نموده و به عنوان ماده ای همه کاره در صنعت ایزولاسیون شناخته می شود.

مزایا چسب آب بندی KS90

قابل اجرا توسط قلمو و پیستوله، عدم نیاز به سیمان کاری و ملات پلاستر پس از اجرا، کاهش ضخامت لایه ایزولاسیون و عدم محدودیت اجرا در دیواره ها و ارتفاعات، عدم تعرق و تورق لایه های آب بندی به مرور زمان، عدم آسیب پذیری و سوراخ شدن لایه در مقابل تنش های طبیعی سازه و کاهش هزینه های کارگری و مصالح، قابلیت ترکیب با انواع رنگ های آکریلیک (پایه آب). دارای تاییدیه از آزمایشگاههای تحت نظر وزارت بهداشت جهت استفاده در مخازن آب شرب.

موارد مصرف چسب آب بندی KS90

بروی کلیه سطوح نفوذپذیر مانند سیمان، بتن، سنگ، گچ، آجر، چوب و … قابل اجرا بوده و در موارد زیر کاربرد دارد:

الف : استفاده جهت عایق

این ماده اغلب به عنوان topcoat جهت پوشش نهایی و عایق نمودن سطوحی مثل استخر، نماهای ساختمان، مخازن بتنی آب شرب یا سپتیک، بام و روف گاردن، سرویس بهداشتی، تراس، پارکینگ و …. استفاده می شود. KS90 در ضخامت های بین 300 میکرون تا 5 میلیمتر قابل اجرا می باشد.

ب : استفاده جهت رزین

این ماده را میتوان جهت رزین نمودن کلیه مکان ها و نماهایی که رنگ و ظاهر کار نباید تغییر کند، با نسبتی از آب (بسته به نوع کار) ترکیب و با قلمو یا پیستوله اجرا نمود.

بدیهی است که استفاده محصولات برروی سطوح نفوذ ناپذیری مانند سنگ های صیقلی و از قبل رزین شده، سطح لعاب دار کاشی و سرامیک، چوب غیر خام و کلیه سطوحی که با رنگ یا افزودنی های پایه نفتی (انواع تینر، قیر، ایزوگام و سایر مشتقات نفتی) از قبل کاور شده اند، بصورت مستقیم امکان پذیر نمی­باشد. لذا قبل از اجرا می بایست این لایه ها برداشته شوند.

با توجه به قدرت بالای واترپروفی و مقاومت در برابر فشار های منفی و مثبت آب، محصول KS90 بالاترین مصرف و کاربرد را در بخش ایزولاسیون های تخصصی دارد.

هشدار! هشدار!

اﯾﻦ ﻣﺎده (ISOLEXER KS90) و ﻣﺤﺼﻮﻻت ﻣﺸﺎﺑﻪ ﻫﻤﮑﺎران را ﻧﻤﯿﺘﻮان ﺑﻪ ﻋﻠﺖ UNTY UV و ﻏﺒﺎر ﮔﺮﯾﺰ ﻧﺒﻮدن و ﭼﺴﺒﻨﺪﮔﯽ ﻓﺮاوان ﺑﺮای رزﯾﻦ ﻧﻤﺎ و ﺳﻨﮓ اﺳﺘﻔﺎده ﻧﻤﻮد.ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد ﻣﺎ ﺑﺮای اﺟﺮا در ﻧﻤﺎی ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن اﺳﺘﻔﺎده از رزﯾﻦ AK200 – FR300 – RG400 می باشد.

آماده سازی محل اجرای چسب آب بندی KS90

بر روی کلیه سطوح سیمانی، بتنی، سنگی، گچی، آجری، چوبی و … قابل اجراء می باشد.

از محکم بودن سطح نهایی، عدم نشست و عدم وجود ترک های سطحی یا عمقی در لایه زیر سازی، اطمینان حاصل نمایید.

( ﺗﺮﻣﯿﻢ ﺗﺮک ﻫﺎی ﺳﺎزه ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺤﺼﻮل ISOLEXER و ISO90 و ﻗﺒﻞ از اﻧﺠﺎم ﻣﺮاﺣﻞ آب ﺑﻨﺪی ﺻﻮرت ﻣﯿﮕﯿﺮد.)

سطح سازه را از هرگونه آلودگی(چربی، گرد و غبار، مواد نفتی همچون روغن قالب و رنگهای روغنی، روکش قدیمی و …)پاکسازی نموده و با استفاده از روش آب افشانی سطح بتن یا ملات را از قبل پاکسازی نمایید.

روش عمومی اجرا چسب آب بندی KS90

(روش های اجرایی با توجه به محل اجرا ممکن است متفاوت باشد.)

محلول:A در تمامی مراحل، یک واحد محصول KS90 با یک واحد آب ترکیب می شود که جهت سهولت این ترکیب را به اختصار محلول A می­نامیم.

الف: آب بندی 100% سطوح سیمانی (روش 222)

محلولA را با قلمو روی سطح، دو دست به فاصله خشک شدن لایه قبلی، اجرا نمایید.

یک واحد سیمان و دو واحد پودر سنگ الک شده (سیلیس میکرونیزه) را بصورت جداگانه با هم ترکیب نموده آن را به محلول A اضافه نمایید سپس دوغاب روان به دست آمده را با قلمو روی سطح، دو دست به فاصله خشک شدن لایه قبلی، اجرا نمایید.

مرحله یک را مجدداً اجرا نمایید.

ب: آب بندی رنگ (رنگ ضد آب)

اگر مایل به رنگ کردن سازه هستید، می­توانید در مرحله سوم از ترکیب سه واحد رنگ اکریلیک (پایه آب)، با یک واحد محصول KS90 استفاده کنید.

ج: آب بندی و رزین نما

محلول A را با قلمو یا پمپ روی سطح، دو دست به طور کامل و با فاصله خشک شدن ظاهری لایه اول اجرا نمایید.

محلولB :در ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻣﺮاﺣﻞ ﯾﮏ واﺣﺪ ﻣﺤﺼﻮل با چهار واحد آب ﺗﺮﮐﯿﺐ ﻣﯿﺸﻮد ﮐﻪ ﺟﻬﺖ ﺳﻬﻮﻟت اﯾﻦ ﺗﺮﮐﯿﺐ را اﺧﺘﺼﺎر ﻣﺤﻠﻮل ak200 (B) .مینامیم

اﻟﻒ: رزﯾﻦ و ﺿﺪآب ﻧﻤﻮدن ﻧﻤﺎ

محلول B را ﺑﺎ ﻗﻠﻤﻮ ﯾﺎ ﭘﯿﺴﺘﻮﻟﻬﺮوی ﺳﻄﺤ دو دﺳﺖ ﺑﺎ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺧﺸﮏ ﺷﺪن ﻻﯾﻪ ﻗﺒﻠﯽ اﺟﺮا ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ

ب: ﺗﺮﮐﯿﺐ ﺑﺎ رﻧﮓ اﮐﺮﯾﻠﯿﮏ

از ﺗﺮﮐﯿﺐ ﯾﮏ واﺣﺪ از ﻣﺤﺼﻮلb با سه واﺣﺪ رﻧﮓ اﮐﺮﯾﻠﯿﮏ اﺳﺘﻔﺎده ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ(در ﺻﻮرت اﺳﺘﻔﺎده از رﻧﮓ ﻫﺎی ﺗﯿﺮه ﯾﮏ دﺳﺖ و رﻧﮓ ﻫﺎی روﺷﻦ دو دﺳﺖ ﺑﻪ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺧﺸﮏ ﺷﺪن رﻧﮓ ﻫﺎی ﻗﺒﻠﯽ اﺟﺮا ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ.)

ج: آب ﺑﻨﺪی ﺑﺪون ﻧﯿﺎز ﻧﺨﺮﯾﺐ

ﻣﺤﻠﻮل B را دو دﺳﺖ ﺑﻪ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺧﺸﮏ ﺷﺪن ﻻﯾﻪ ﻗﺒﻠﯽ ﺑﺮ روی ﺑﻨﺪ ﮐﺸﯽ ﻫﺎی ﭘﺎﮐﺴﺎزی ﺷﺪه ﺗﺮک ﻫﺎ و درز ﻫﺎی ﻣﻮﺟﻮد در ﺳﻄﺢ ﺳﺎزه اﺟﺮا ﻧﻤﻮده و ﺳﭙﺲ روی آن را ﺑﺎ ژل NSG-padab آب ﺑﻨﺪی نمموده و مجددا ﻣﺤﺼﻮل B دو دﺳﺖ ﺑﺎ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺧﺸﮏ ﺷﺪن دﺳﺖ ﻗﺒﻠﯽ اﺟﺮا ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ.

میزان مصرف تقریبی چسب آب بندی نانو KS90

برای هر متر مربع رزین و آب بندی 100 سی سی

میزان ترکیب تقریبی چسب آب بندی نانو KS90

یک واحد KS90+چهار واحد آب

ﺟﻬﺖ ﻣﺤﺎﻓﻈﺖ از ﻣﺤﺼﻮل ﺑﺮای ﻣﺪت ﻃﻮﻻﻧﯽ آن را به صورت خالص و بدون ترکیب با هیچ گونه افزودنی(حتی آب) نگهداری کرده و درب ﻇﺮف را ﻣﺤﮑﻢ ﺑﻨﻨﺪﯾﺪ (ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺑﺎ ﺷﺮاﯾﻂ اﻧﺒﺎرداری)

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط