ثبت آگهی رایگان

بهرنگ چاپ (چاپ رول به رول و روتوگراور محصولات)

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

شرکت بهرنگ چاپ ایلیا فعالیت خود را از سال 1397 در زمینه تولید و ارائه لفاف های بسته بندی و چاپ طرح های متنوع و تخصصی بر روی انواع فیلم ها مطابق با نیاز مشتری در داخل و خارج از کشور با بهره گیری از

ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا و دانش فنی متخصصان جوان و با تجربه آغاز نموده است.

این شرکت طی مدت کوتاه فعالیت خود، با ارائه باکیفیت‌ترین و زیباترین لفاف های بسته‌بندی و ارائه مشاوره تخصصی توانسته است با تعداد زیادی از معتبرترین برندهای داخلی و خارجی همکاری نموده و باعث افتخار این مجموعه است که اعتماد برندهایی همچون عالیس، گروه صنعتی تبرک، شرکت شهد پاک (چیپس تاپیس)، گروه صنعتی به آرا (چاکلز)، شرکت نامی نیک نهاد (سه‌نان)، فرآورده های لبنی رضوی، شرکت کیش چیپس (مزمز)، شرکت دشت‌دوین (سیمرغ) و .... را جلب نموده و در جهت پیشبرد اهداف خود گام های موثری بردارد. همچنین با افزایش سهم خود در بازار خارجی، توانسته است عنوان صادرکننده برتر صنعت چاپ در سال 1400 را از آن خود نماید.

بهرنگ چاپ ایلیا با تجربه ناشی از همکاری با بزرگترین نامهای تجاری و مهمترین شرکتهای تولیدی در صنوف مختلف و مهیا نمودن بستر لازم جهت ارتقا کیفیت بسته بندی آماده است تا در این مسیر پرپیچ‌وخم به عنوان شریک تجاری، تولیدکنندگان و صاحبان برند را یاری نماید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط