ثبت آگهی رایگان

فروش پروفیل آلومینیوم نرمال و تومال بریک

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

شرکت اطلس پویا فعالیت خود را در سال 1384 با راه اندازی اولین خط رنگ الکترواستاتیک در استان مرکزی آغاز کرد. پس از 5 سال ارائه خدمات رنگ آلومینیوم و جلب رضایت و اعتماد مشتریان، در سال 1389 تولید پروفیل آلومینیوم را به فعالیت خود افزود.

در سال 1394 واحد بازرگانی اطلس پویا شروع به فعالیت کرد و علاوه بر ارائه محصولات تولیدی خود، جهت افزایش تنوع در انتخاب مشتریان، سبد محصولات خود را با افزودن دیگر برندها گسترده تر نمود.

اکنون اطلس پویا با برخوداری از تجربه چندین ساله تولید و نیز ارتباطات گسترده در شبکه فعالان صنعت آلومینیوم جایگاه خود را به عنوان "هاب صنعت آلومینیوم" انتخاب نموده است تا با ارائه خدمات طراحی و تأمین پروفیل های اختصاصی، نقش پل ارتباطی میان مصرف کنندگان و تامین کنندگان این صنعت را ایفا کند.

تلاش اطلس پویا این است که با تکیه بر شناخت عمیق و دقیق خود از نیازهای مصرف کنندگان و پتانسیل های هر یک از تأمین کنندگان، فهرستی از بهترین انتخاب ها را به مشتریان خود ارائه دهد تا از این مسیر، بستر نوینی را در صنعت آلومینیوم کشتور ایجاد نماید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط