ثبت آگهی رایگان

دستگاه تولید قفل

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

قفل کتابی یکی از قفل های رایج در بازار است که به شکل مکعب مستطیل بوده و ساختار آن از سیلندر میله ای تشکیل شده است. با جابجایی این سیلندر، قفل باز و و بسته می شود. انواع قفل کتابی معمولاً از طریق کلید، برق و یا وارد نمودن رمز باز و بسته می شوند و برای بسته نگه داشتن درب یا حفاظ کاربرد دارند. بدنه این قفل ها فولادی یا برنجی بوده و کلیدهای آن نیز ساده،کامپیوتری یا ویژه و چهارپر است.

قفل های کتابی انواع مختلفی دارند که از نظر نوع بدنه و نحوه باز کردن با هم متفاوت هستند. بدنه این قفل ها معمولاً برنجی یا فولادی است و به وسیله کلید یا رمز باز می شوند. اغلب این قفل ها با کلیدهای تخت مخصوص باز می شوند که کپی کردن آنها برای سارقین کار سختی است. یکی از مهمترین عوامل ایمنی این قفل ها محل قرار گیری ساچمه آنهاست. همین موضوع تعیین کننده میزان خطر سوراخ کاری و نفوذ به این قفل ها است.

شرکت ماشین سازی درنیکا تولید کننده پیشرو در زمینه ساخت دستگاه تولید قفل می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می توایند با کارشناسان شرکت ماشین سازی درنیکا تماس گرفته و اطلاعات لازم در زمینه دستگاه تولید قفل کسب نمایید.

همچنین می توانید جهت خرید و نحوه ارسال دستگاه با کارشناس فروش شرکت ماشین سازی درنیکا تماس حاصل نمایید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط