ثبت آگهی رایگان

مرکز خرید ال ای دی های استپوینت

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

مرکز خرید ال ای دی های استپوینت، ال ای دی های استپوینت 32 اینچ از سری محصولات شرکت بزرگ و با اصالت  استپوینت می باشد. که توسط تیم بزرگ بازرگانی فرهنگ به شما مشتریان ارائه می دهیم . شما عزیزان می توانید. با ارتباط گرفتن. با تیم مشاوران ما از قیمت این محصول و شرایط خرید اقساطی با خبر شوید. و در هر کجای ایران هستید. خرید خود را به صورت اقساطی انجام دهید . ارسال تمامی محصولات به سراسر ایران رایگان می باشد.

قیمت ال ای دی استپوینت


ال ای دی های استپوینت با اینکه طرفدار های زیادی دارد. اما نسبت به برند های مطرح دنیا از قیمت های به صرفه تر و پایین تری برخوردار هستد. برخی از سری های این ال ای دی در کشور خودمان ایران مونتاژ و بسته بندی میشود. که از نظر کیفیتی هیچ تفاوتی با محصولاتی که در خارج از ایران بسته بندی میشوند. ندارد.


استقبال مردم از ال ای دی های هوشمند استپوینت با صفحه نمایش های بزرگ، معمولا بین 32 اینج تا 55 اینج بیشتر از محصولات با ابعاد کوچک تر است. و همانطور که در متن بالا گفته شد. سایز های بزرگ این ال ای دی نیز از قیمت هایی پایین تر از قیمت جهانی است. و خدمات پس از فروش 60 ماهه و گارانتی 18 ماهه یکی دیگر از خصوصیاتی است.


که در کنار قیمت مناسب میتواند نظر مشتریان را به خود جلب کند. و این محصول ها در سطح کشور و جهان با برند ها مطرح رقابت کند. تمامی این امکانات پس از خرید فقط و فقط از تیم بزرگ بازرگانی فرهنگ میتوانید. تحویل بگیرید.


برای سفارش به سایت بازرگانی فرهنگ مراجعه کرده و شماره ثبت شده. آنجا تماس حاصل فرمایید. یا فیلد های مخصوص سفارش را پر کرده. و منتظر تماس تیم بازرگانی فرهنگ باشید.


مرکز ال ای دی استپوینت


استپوینت یک برند چینی بسیار قدرتمند در دنیا است. ما در ایران از قدیم با آن آشنا بوده و هستیم. بعد از یک وقفه طولانی محصولات استپوینت دوباره وارد ایران شده. است. این محصولات ساخت ژاپن بوده. و همه قطعات آن ساخت چین است. و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. مهمترین محصولاتی که با گارانتی شرکتی در ایران توزیع. شده. است.


محصولات کمپانی استپوینت به دلیل استقبال مشتریان عزیز نمایندگی های فروش خود را در سراسر شهر ها قرار داده. است. یکی از این نمایندگی ها بازرگانی فرهنگ است. که به عنوان نماینده رسمی این برند شناخته میشود. و پتانسیل اعطای نمایندگی فروش به هم صنفان عزیز در سراسر ایران را دارد. کسانی که در جهت اخذ نمایندگی اقدام میکنند میتوانند از شرایط ویژه فروش نیز برخوردار باشند.


امکانات ال ای دی های استپوینت :

تعویض سریع و جابه جایی سریع کانال ها

دارای ریسور ماهواره و  دیجتال داخلی

دارای دو پرت USB، دو پرت HTMI

دارای حافظه داخلی 8 گیگابایت، اندروید 7 الی 11 قابل ارتقاء

رم 1٫5 گیگابایت

پردازنده 4 هسته ایی


برنامه های نصبی روی ال ای دی های استپوینت :

نتفیلیکس برای تماشای راحت تر و بهتر تمامی فیلم و سریال های نمایش خانگی

یوتیوب tv

فیسبوک


اپ استور

خدماتی که بازرگانی فرهنگ به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد :

18 ماه گارانتی، 5 سال خدمات پس از فروش ( تعمیر )، ارسال رایگان به سراسر کشور


پنل های ال ای دی های استپوینت توسط کشور چین تولید شده. است. و مونتاژ ان در کشور مالزی و مصر صورت گرفته. است . شما عزیزان به راحتی هرچه تمام تر می توانید هر نوع تلویزیونی که مورد نظرتان هست را فقط با یک تماس کوچک یا پر کردن فرم درخواست مشاوره بخرید . تمامی کالا های بازرگانی فرهنگ بصورت قسطی هم ارائه می شود و در هر کجای ایران که هستید می توانید بصورت قسطی کالای مورد نظرتان را بخرید .

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.