ثبت آگهی رایگان

نمایندگی اصلی ال ای دی های استپوینت

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

نمایندگی اصلی ال ای دی های استپوینت، تمامی افراد حاضر در جهان همیشه به دنبال بهترین قیمت با تمامی امکانات و مهم تر از هر چیزی ارائه محصولات به مشتریان عزیز است. بازرگانی فرهنگ با ارئه 18 ماه گارانتی پس از فروش به مشتریان. و60 ماه خدمات پس از فروش ( ایجاد نقص فنی میتوانید به تیم پشتیبانی بازرگانی فرهنگ تماس حاصل فرمایید.) امروزه با رشدی که در جهان شاهد آن هستیم. تمامی خریداران خواهان اجناس با کیفیت و امکانات بالا هستند.


مرکز خرید ال ای دی های استپوینت

استپوینت یک برند قدیمی و با اصالت چینی میباشد که تولیدات زیاد در خود کمپانی فقط ال ای دی های آن در بازار ایران در حال پخش میباشد. با توجه به صحبت هایی که از شرکت استپوینت که یک کمپانی چینی میباشد. با یک غول صنعتی و شرکتی مواجه هستیم و همیشه به دنبال ساخت با کیفیت ترین با قیمت مناسب میباشد. امروزه برای تماشای فیلم با ال ای دی های استپوینت همراه بودن تصویر 4K با طیف نوری و ترکیب بسیار عالی و صدای با کیفیت، هر شخصی نهایت لذت خودش را با ال ای دی های کمپانی اسپتوینت میتواند تجربه کند. و دلیل اصلی آن پنل های IPS ضد ضربه و با کیفیت میباشد. که در تمامی ال ای دی ها به کار رفته است.


امروزه تمامی افرادی که میخواهند ال ای دی یا انواع لوازم خانگی خرید کنند. نگران نقص فنی آن بعد از خرید هستند. یا اعتماد  کامل از جنس خریداری شده. ندارند بابت همین موضوع بازرگانی فرهنگ بهترین برند برای فروش انتخاب کرده. که یکی از بهترین برند ها استپوینت نام دارد. ال ای دی های استپوینت با قابلیت هایی که دارد. مانند: اندروید 8 الی 11 قابل ارتقاء و حافظه داخلی 8 گیگ و رم 1,5گیگی باعث فروش جندین برابری نسبت به رقبای خود شده. است.


قیمت ال ای دی استپوینت

ال ای دی های استپوینت نسبت به فروشی که در بازار دارد. پس قطعا از امکانات خوبی برخوردار میباشد. کمپانی استپوینت بهترین برند موجود در بازار که سوار بر موج موفقیت در بازار میباشد به دلیل با پیشرفت تکلونوژی خودش را وقف میدهد. و روی تمامی محصولات خودش استفاده میکند چندین تا از امکاناتی که مشتریان از آن راضی هستند. را شما خواهم گفت: اندروید 8 الی 11 قابل ارتقاء و حافظه داخلی 8 گیگی و قابلیت اتصال به وای فای در تلویزیون هایی Smart TV دارد , دارای برنامه های یوتیوب و نتفلیکس و.... , بازرگانی فرهنگ تمامی محصولات خودش را از پنل های IPS که ضد ضربه میباشد. استفاده میکنند که باعث رضایت مندی مشتریان میشود.


پر فروش ترین محصول تعلق به تلویزیون 32 اینچ میباشد. که به قابلیت های ارائه میشود مانند: اتصال به موبایل و تبلت , دارای 2 پورت HDMI و دو عدد USB زاویه دید 178 درجه برای تماشاچیان و مهم تر از همه چیز گیرنده دیجیتال داخلی که میتواند به تمامی شبکه های صدا و سیما متصل شود. سیستم اصلاح رنگ حرفه 3D که قبل نشان دادن هر صحنه ای از یک طیف نوری بسیار قوی و شفاف میگذرد. دارای دو باند بسیار قوی با سابلایزر که باعث میشود که محیط را برای تماشاچی واضح و شفاف کند. و قدرت خروجی از هر دو  باند های این ال ای دی 12 ولت میباشد. که تماشاچی به اعماق فیلم هدایت میکند.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.