ثبت آگهی رایگان

بلبرینگ صنعتی

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

فروشگاه بلبرینگ آژند به استحضار می رساند با سابقه بیش از 15 سال در امر واردات و توزیع بلبرینگ (AACHEN - آخن) و قطعات صنعتی با هدف قرار دادن کیفیت مطلوب، گامی در این جهت برداشته است. تأمین کننده و ارائه کننده انواع بلبرینگ از معتبرترین شرکت‌های دنیا عرضه و فروش بلبرینگ و رولبرینگ، بلبرینگ ماشینی، رولبرینگ صنعتی، بلبرینگ کشاورزی، گریس و یاتاقان، بلبرینگ SKF، فروش بلبرینگ KOYO، انواع برند بلبرینگ، نمایندگی بلبرینگ و رولبرینگ SKF، بلبرینگ و رولبرینگ FAG، فروش بلبرینگ و رولبرینگ ناچی ژاپن NACHI، قیمت بلبرینگ و رولبرینگ NTN، بلبرینگ و رولبرینگ ASAHI، قیمت بلبرینگ کف گرد، بلبرینگ خودرو، بلبرینگ شیار عمیق، فروش بلبرینگ فوق دقیق KOYO، بلبرینگ کف گرد KOYO، رولبرینگ استوانه ای، رولبرینگ سوزنی، رولبرینگ مخروطی، رولبرینگ کروی، فروش رولبرینگ ماشینی، بلبرینگ صنعتی، رولبرینگ کشاورزی و سایر انواع بلبرینگ و رولبرینگ های صنعتی، قیمت بلبرینگ شیار عمیق SKF، قیمت بلبرینگ Angular Contact SKF، رولبرینگ مخروطی KOYO، رولبرینگ سوزنی SKF و دیگر شرکت‌های مطرح در این حوزه می‌باشد.


این گروه تمام تلاش خود را داشته که بعنوان یک مرجع مفید به خواسته مشتریان عزیز پاسخ دهد و هم اکنون اجناس خود را برای شرکت های راهسازی ؛ کشاورزی ؛ سیمان ؛ پتروشیمی ؛ شرکت های فولادی را با برند آخن توزیع می نماید.


بلبرینگ آژند تنها نماینده انحصاری آخن و وارد کننده برند آخن می باشد و کلیه اجناس دارای گارانتی می باشد.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط