ثبت آگهی رایگان

خرید از سایت های خارجی، تحویل در ایران توسط گروه تجاری لک لک

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

خرید از سایت های خارجی، تحویل در ایران توسط گروه تجاری لک لک

گروه تجاری لک لک، خدمات خرید از خارج مانند خرید از آمریکا، انگلستان، آلمان، چین، ترکیه، امارات و دیگر کشورها را به راحتی و با قیمت های به صرفه برای شرکت ها و سازمان ها و همچنین اشخاص حقیقی در حجم های خرد و عمده انجام می دهد. لک لک کالای مورد نظر شما را از سراسر دنیا خرید می کند و درب منزل یا محل کار به شما تحویل می دهد. (خرید از آمازون و دیگر سایت های دنیا)

علاوه بر خرید و حمل کالا، خدمات پرداخت و خرید ارزی برای اقلام غیرفیزیکی مانند خرید اکانت های مختلف، پرداخت حق عضویت، خرید فایل الگو و کتاب، واریز به شرکت های خارجی جهت خرید کالا و ... نیز از خدمات گروه لک لک می باشد.

شرکت در مزایده های فروشگاه هایی مانند ایبی (ebay) و دیگر فروشگاه های آنلاین و خرید از آنها نیز از سرویس های لک لک گروپ می باشد.

یک امکان مورد علاقه دیگر برای کسب و کارها، امکان مکاتبه با شرکت های خارجی و استعلام قیمت و در نهایت خرید و تحویل کالا می باشد.

نحوه ثبت سفارش:

برای خرید کالا از کشورهای خارجی می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. و پس از نمایش قیمت پرداخت ریالی آنلاین انجام دهید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط