ثبت آگهی رایگان

چاپ پیکسل ارزان، خرید پیکسل، چاپ پیکسل تبلیغاتی

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

پیکسل ها نوعی بج سینه چاپی هستند که در چندسال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند. نحوه ی تبلیغات و هدایای تبلیغاتی راز ماندگاری برند،نماد، مفهوم و یک اثر خواهد بود. همواره روش های تبلیغ بصورت روز افزون درحال تغییر و تحول بوده است.به افرادی که بدنبال متفاوت بودن در تبلیغ و تبریک به دوستان و عزیزان خود هستند، پیشنهاد می کنیم. می توانید سفارش،چاپ طرح ها و تصاویر در خواستی خود بر روی این محصول چاپی را در اختیار ما قرار دهید تا با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا و مد نظر شما در اسرع وقت تحویل دهیم.قیمت پیکسل مستقیماً بر اساس تعداد پیکسل های سفارش تعیین می شود

در یک دسته بندی کلی پیکسل را براساس مکان مورد استفاده و نوع کاربرد، می توانیم به سه دسته ی سنجاقی ، مگنتی و جاکلیدی تقسیم بندی کرد.

چاپ پیکسل سوزنی:

می توانند روی کیف ، روی کفش و در عادی ترین و مرسوم ترین حالت ، روی سینه لباس قرار گیرند.

چاپ پیکسل جاکلیدی :

چاپ انواع پیکسل و جاکلیدی را با بالاترین کیفیت ممکن و با کمترین قیمت با طرح دلخواه شما انجام میدهد. تمامی این محصولات دارای روکش سلفون میباشند که تا حدود زیادی از نفوذ آب درون ان جلوگیری میکند. همچنین باعث جلوگیری از هرگونه خط و خش روی طرح چاپ شده میشود و ماندگاری آن را بسیار بالا میبرد.

چاپ پیکسل مگنتی:

از پیکسل مگنتی برای سطوح فلزی مانند یخچال و پنجره و کمد فلزی و... استفاده میشود درشکهای مختلف مربع و مسطیل و... موجود میباشد

سفارش پیکسل با طرح دلخواه یکی از محصولات تبلیغاتی نوین و اثرگذار در چاپ نوین گرافیک است .چاپ پیکسل تبلیغاتی در مدلهای :چاپ پیکسل سوزنی-چاپ پیکسل دسته کلیدی - چاپ پیکسل مگنتی در سایزهای مختلف موجود است.ما می توانیم سفارشات شما با هر تعداد را در اسرع وقت و با کیفیت آماده کنیم.برای ثبت سفارش تماس بگیرید یا در واتساپ یا ایتا پیام بگذارید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط