ثبت آگهی رایگان

خرید راهبند

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

راهبند بتا مدل B400


اگر به دنبال یک راهبند خودرویی خوب و قابل اعتماد هستید قطعا راهبند بتا را مد نظر داشته باشید.راهبند بتا تولید شرکت گذر کنترل B-400 یکی از پرفروشترین محصولات راه بند در ایران است که تکنولوژی بکار رفته در آن بروز وکارامد است. این راهبند از یک بوم تلسکوپی بهره می برد که می توان آن را از 4 متر تا 6 متر افزایش داد و در اندازه دلخواه ثابت کرد. این مدل راهبند شرکت گذر کنترل از سیستم الکترومکانیکی فشار فنری بهره می برد,به همین علت سرعت بالا و پایین رفت بوم بسیار قابل قول و سریع می باشد.


موتور راهبند برقی بتا سری B-400 دارای توان مصرفی 90 وات بوده که قادر است بوم 6 متری را در 6 ثانیه و تا حداکثر زاویه 90 درجه باز و بسته نماید. مدار الکترونیکی این محصول با ولتاژ 220 کار می کند که با کلاس حفاظتی IP44 قادر به تحمل برودت 20- و حرارت 50 درجه سانتیگراد می باشد.از دیگر قابلیت های مهم این محصول شرکت گذر کنترل توانایی اتصال به کامپیوتر می باشد. این ویژگی کاربر را قادر می سازد تا با اتصال دستگاه به کامپیوتر کنترل راهبند را به دست بگیرد. راهبند بتا سری B-400، دارای بدنه ای مستحکم و فولادی است که در بالای آن از فلز آلومینیوم رنگ آمیزی شده استفاده شده است.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط