ثبت آگهی رایگان

مرکز خرید تلویزیون آیوا قسطی

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

مرکز خرید تلویزیون آیوا قسطی در بازرگانی فرهنگ که همراه با 15 سال سابقه و همچنین با دارا بودن. شرایط متنوع محصولات را برای خریداراندعزیز ارائه میدهد. در بازرگانی فرهنگ دوستان ما با شرط آسان گیری برای مشتری، و گسترش فضا برای خرید اقساطی توانسته. 99 درصد از افرد جامعه از جمله فرهنگیان و بازنشسته و مستمری بگیران و غیره که ( بصورت واقعی 99 درصد از جامعه تشکیل میدهند.) فراهم کند. و این امکان برای افرادی که در بانک های رفاه کارگران و مهر ایران حقوق های خود را داریافت میکنند بسیار اسان و سریع است. یعنی اگه شما در این دو بانک حساب هایی را داشته باشید که حقوق بگیرد در آن، در بازرگانی فرهنگ تا خرید اقساطی فقط یک کد ملی فاصله دارید. !!!

مرکز تلویزیون آیوا + نمایندگی فروش :

قیمت تلویزیون آیوا جدید ایرانی

برند آیوا در کشور های مختلفی تولید و مونتاژ میشود. که بهترین کیفیت را محصولات مونتاژ مالزی برخوردار هستند. تلویزیون هایی که بازرگانی فرهنگ وارد میکند همگی مونتاژ کشور مالزی هستند.

افرادی که قسط راه اندازی کسب و کار لوازم خانگی دارند می‌توانند نمایندگی های آیوا را در شهر خود راه اندازی کنند. و به خاطر شرایط فروش و قیمت مناسب فروش بالایی داشته باشند.

یا فرم مشاوره قرار گرفته در صفحه اصلی سایت بازرگانی فرهنگ را پر نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

ویکی پدیا آیوا :

مرکز تلویزیون آیوا خرید

شرکت آیوا در ابتدای کار با بزرگ ترین شرکت موجود در جهان به نام سونی شراکت داشت. همین سبب شد. که کمپانی آیوا بتواند. قدرتمند در ساخت لوازم خانگی جلو برود برای ابتدای کار از ضبط صوت های مارک آیوا که نسبت. به سایر ضبط صوت ها صدای بهتری را داشت مردم او را دوست داشتند. برای اولین کار کمپانی بسیار حمایت شد. به همین دلیل امروزه با شرکت های مانند: توشیبا ، ال جی و…. حس رقابت را ایجاد کرده است. بابت همین موضوع فروش خوبی در سطح جهان را در حال تجربه است.

نقطه مشترک بازرگانی فرهنگ و کمپانی آیوا در جذب مشتری و رضایت آنها میباشد که امروزه شاهد پیشرفت هر دو آنها هستیم. با این تفاوت که بازرگانی فرهنگ تلاش بر فروش ایجاد اعتماد در ایران در بر میگیرد.شرکت آیوا در اوایل سال 2000 در طی عملیاتی ابتکاری از تلویزیون های تخت خود با فناوری نورپردازی جدید رونمایی کرد. از این رو آیوا هر ساله تلاش میکرد تا فناوری تلویزیون های خود را بر اساس استاندارد های جهانی تولید و عرضه کند.

مختصری از بازرگانی فرهنگ:

بازرگانی فرهنگ با سابقه بیش از 15 سال فعالیت در حوزه لوازم خانگی و لوازم برقی مشغول به خدمات دهی به مشتریان عزیز و گرامی است. هدف ما کسب رضایت شما است. برای خدمات دهی به شما در سراسر ایران آمادگی لازم را داریم برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره مدیریت مجموعه تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم تماس و مشاوره اقدام کنید .فروشگاه بازرگانی فرهنگ با 15 سال سابقه عرضه کننده محصولات لوازم صوتی و تصویری در سراسر کشور . تمام کالا هایی که در بازرگانی فرهنگ به دست مشتریان میرسد اعم از ایرانی و خارجی اصل میباشد و بدون واسطه صورت میگیرد.

پشتیبانی خرید:

تمامی محصولات در بازرگانی فرهنگ دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش و تضمین بازگشت وجه در صورت عدم سلامت محصول

قیمت تلویزیون های آیوا

ال ای دی آیوا 50 اینچ

ال ای دی آیوا 50 اینچ

قیمت تلویزون های آیوا در بازرگانی فرهنگ : برای اطلاع از قیمت و موجودی اجناس ازجمله تلویزیون های برند معتبر و پر فروش کافیست به صفحه محصولات مراجعه کنید یا با شماره پشتیبان ما تماس حاصل فرمایید . یکی از راه های ارتباطی با بازرگانی فرهنگ پر کردن فرم مشاوره خرید می باشد . پس ار پر کردن فرم مشاوره خرید تیم مشاوران ما با شما تماس برقرار می کنند و به تمامی سوالات شما پاسخ می دهند .

مدل های تلویزیون آیوا :

ال ای دی آیوا 32 اینچ

تلویزیون آیوا 43 اینچ

ال ای دی آیوا 50 اینچ

تلویزیون آیوا 55 اینچ

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.