ثبت آگهی رایگان

نمک جاده، نمک مخصوص راه، نمک شایان

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

نمک جاده :

همانطور که می دانیم نمک های یخ زدایی نقطه ذوب آب را کاهش داده و از تشکیل یخ جلوگیری می کنند. کلرید سدیم (نمک) رایج ترین محصولی است که برای یخ زدایی این مکان ها استفاده می شود و می‌تواند رفت و آمد را در زمستان بسیار آسان‌تر کند.

حذف برف و یخ در جاده‌ها، پیاده‌روها، پارکینگ‌ها، جاده‌ها و سطوح برفی که به خوبی یخ زدایی نمی شوند، می توانند باعث سقوط افراد، اجسام و تصادفات اتومبیل شده که نهایتا مشکلات بسیار زیادی را ایجاد می کنند. امروزه استفاده از سایر مواد شیمیایی شامل کلرید منیزیم، کلرید کلسیم، استات کلسیم منیزیم و اوره زیاد رایج نیست، زیرا صرفه اقتصادی کمی دارد و استفاده از آنها در مقادیر زیاد تقریبا غیر ممکن است.

بدلیل مشکلاتی که در هنگام بارندگی جهت حمل و نقل و جابجایی کالا پیش می آید و راههای مواصلاتی کشور در این زمان کاملا بسته می شوند، معمولا شهرداری ها و راهداری استانها پیش از شروع فصل سرد این نمک ها را خریداری نموده و انبار (دپو) می نمایند تا در زمان مناسب از آن استفاده کنند.

شرکت نمک سپید شایان ( کارخانه نمک شایان ) هر سال در ابتدای فصل بارش، انواع نمک های جاده ای مذکور را حدودا تا 1500 تن روزانه، طبق درخواست مشتری بصورت بسته بندی یا فله در دست تولید و عرضه دارد . پس ضمن خرید نمک از ارائه خدمات بهتر و بیشتر توسط ما بهره مند شوید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط