ثبت آگهی رایگان

تولید فن کویل زمینی در کارخانه صنایع تهویه ادریسی

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

کارخانه صنایع تهویه ادریسی فنکویل های زمینی خود را در سه تیپ : زمینی تمام فلزی – زمینی دکوراتیو – زمینی لوکس ساخت و ارایه مینماید.

فنکویل های زمینی تمام فلزی دارای بدنه تمام فلزی ، ساخته شده از ورق گالوانیزه با گرید خودرویی می باشند که توسط سیستم رنگ الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده اند.

تمامی فنکویل های زمینی دارای یک عدد کلید سلکتوری چهار حالته جهت روشن و خاموش کردن و همچنین تنظیم میزان هوا دهی دستگاه ، می باشند.

تمامی فنکویل های زمینی دارای کویل هایی با لوله های مسی و فین های روکش دار آبی رنگ با تراکم 14 فین در اینچ ساخته می شوند . قطر لوله های مسی به کار رفته 5/8 اینچ بوده که با توجه به قطور بودن لوله ها ، کویل در کوتاه مدت دچار رسوب گرفتگی نخواهد شد ( بر خلاف لوله های 3/8 ) که این امر خود منجر به بالا رفتن راندمان فنکویل در بلند مدت می گردد.

تمامی فن های به کار رفته در فنکویل های ساخت کارخانه صنایع تهویه ادریسی ، تمام فلزی ( فن و حلزونی ) بوده و همگی وارداتی می باشند.

برای بهترین و مفیدترین انتخاب شما می توانید با مشاورران فنی مهندسی کارخانه صنایع تهویه ادریسی در تماس باشید.

برای بهترین و مفیدترین انتخاب میتوانید با مشاوران فنی مهندسی کارخانه صنایع تهویه ادریسی درتماس باشید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط