ثبت آگهی رایگان

تحصیل در بهترین دانشگاه های جهان با بورسیه و فاند تحصیلی

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

با عرض سلام و ادب...

گاهی یک پیشنهاد زندگی آدمی را متحول می کند! بهترین پیشنهاد ها را از ما جویا شوید...

دانشجویان ایرانی با اپلای پدیا مرجع رسمی تحصیلات بین المللی (تحصیل در خارج از کشور) برای دانش آموزان و دانشجویان ایرانی /پذیرش تحصیلی با بورسیه تحصیلی

اپلای پدیا از دو قسمت اصلی مجله اپلای و آموزشگاه آنلاین اپلای پدیا تشکیل شده است. هم اکنون می توانید با اپلای پدیا و همکاران بین المللی آن، تحصیلات بین المللی خود را آنلاین و بصورت کاملا رایگان شروع کنید. و پس از قطعیت موفقیت خود، نسبت به مهاجرت تحصیلی/ کاری/ کارآموزی اقدام کنید.

تجربه ای شگرف از تحصیلات بین المللی، تقویت و توسعه زبان انگلیسی، تجربه حضور در کلاس درس خارج از کشور، شرکت در المپیادهای بورسیه کشورهای مختلف جهان، فاند، اپلای در اسکالرشیپ ها، تحصیل و ورزش، و بسیاری امکانات دیگر با اپلای پدیا.

چرا از خدمات اپلای پدیا در زمینه تحصیلات بین الملل استفاده کنیم؟

جهت اینکه افراد بتوانند مقصد (محل تحصیل) ایده آل و متناسب با اهداف خود را بیابند، پارامترهای مهمی را بایست از ابتدا مد نظر داشت. پارامترهایی نظیر شخصیت محوری بودن دانشگاه های معتبر خارجی، آشنایی با نحوۀ دانشجوگزینی کالج یا دانشگاه مورد نظر خود، چگونگی تکمیل کردن اپلیکیشن اپلای، تعداد انتخاب های کافی و قابل مدیریت از دانشگاه های هدف و غیره.

در قرن حاضر بیشتر عرصه ها و جنبه های زندگی اجتماعی رقابتی شده است. شما بی شک تا کنون از سد امتحانات متعددی در زندگی تحصیلی و حرفه ای خود گذشته اید و با واژۀ رقیب و رقابت در عرصه های مختلف آشنایی ضمنی دارید. اما این رقابت در عرصه های بین المللی است که تعیین کننده جایگاه واقعی شما در جهان است. همانطور که به خوبی می دانید، اپلای یا نام نویسی در اکثر قریب به اتفاق دانشگاه های جهان برای تمامی افراد دنیا، فارغ از هر نوع تبعیضی، آزاد است. جهت اطلاعات بیشتر از وبسایت ما دیدن فرمایید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.