ثبت آگهی رایگان

فروشگاه اینترنتی خونه

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

ما این جا یه تعداد خانم خونه ، دور هم جمع شدیم تا دغدغه هایی که همیشه با اون ها دچار چالش بودیم رو برای خانم های دیگه که مطمئن هستیم روزی چند بار با این چالش ها رو به رو میشن، بر طرف کنیم.

این روزها زمان خیلی به سرعت سپری میشه. با وجودی که تلاش و تکاپوی همه ی ما بیشتر شده اما شب که میشه می بینیم به خیلی از کارها و برنامه هامون نرسیدیم.

فرصت ها کم شده و دغدغه ها زیاد. دغدغه ی سلامتی اعضای خونه رو داریم اما به محصولاتی که توی بیشتر فروشگاهها ارائه میشن اعتماد نداریم. وقتمون تنگه اما دوست داریم با یک سفره ی رنگین و سلامت از اعضای خانوادمون پذیرایی کنیم.

زندگی ها مدرن شده اما ذائقه هامون هنوز و خوشبختانه ایرانی و سنتی باقی مونده.

قدیم تر ها خانم های خونه دور هم جمع می شدند و برای رویداد خوراکی یک فصل پیش نیاز های تهیه ی غذا رو فراهم می کردند. دورهم انواع سبزی ها رو پاک می کردند و با وسواس می شستند، خرد می کردند و بعضی ها رو سرخ می کردندو در آخر وقت هر کسی سهم و نیاز خودش رو بر میداشت تا بتونه شام فردا شب یک قورمه سبزی خوش عطر و بو برای عزیزهای دلش درست کنه و یا یک سبزی پلوی بی نظیر با ماهی تا خاطره ی شب با شکوه عید رو برای بچه هاش تا همیشه یادآور باشه.

ما اینجا هستیم و دور هم جمع شدیم تا کمک شما باشیم. کمک شمایی که خانم خونه ای. شمایی که علاوه بر خانم خونه بودن، کارمندی و فرصت کمتری داری. یا شما که خسته ای از فکر کردن به اینکه فردا تو اداره نهار چی بخورم! یا شما که بچه ی کوچک داری و فرصت نمی کنی برای رژیم لاغریت چند نوع سبزیجات بپزی. برای شما که اهل مهمون بازی هستی و دوست داری با خوراکی های خوشمزه دوستانت رو خوشحال کنی. و برای شما که همیشه دغدغه ی انجام کار خیر داری. اینجا توی خونه وقتی خریدی می کنی برای خانم های بی سرپرست یا بدسرپرستی که اون ها هم آرزوشون خوشحالی و عشق ورزیدن به عزیزانشون هست ایجاد شغل و درآمد می کنی. و این مطمئناً باعث میشه خرید با کیفیتی که کردی بیشتر و بیشتر برات لذت بخش باشه.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط