ثبت آگهی رایگان

خدمات سیستم های حفاظتی دوربین مداربسته و دزدگیر

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

شرکت دایا فناوری راه ابریشم ( گروه بروزسافت ) به شماره ثبت 548985 با سالها تجربه و دارا بودن تیم متخصص در زمینه مشاوره، طراحی ، فروش و نصب سیستم های حفاظتی و امنیتی دوربین مداربسته ، دزدگیر و اعلان حریق برای شرکت ها و کارخانجات صنعتی و تجاری در بخش های زیر آماده ارائه خدمات زیر با کیفیت عالی میباشد:

فروش و نصب سیستم های دوربین مداربسته و دزدگیر (کابلی و بیسیم).

پشتیبانی و نظارت دوره ای از سیستم های اجرا شده.

عیب یابی و ارتقا کیفیت دوربین های مداربسته انتقال تصویر و ایجاد بستر کنترل از راه دور فروش انواع کابل، دوربین، هارد و لوازم جانبی در انواع برند های دوربین مداربسته یونیورس، داهوا و هایک ویژن.

توسعه، فروش و نصب نرم افزار های هوشمند تشخیص چهره و پلاک ماشین.

تولید دوربین مداربسته یونیورس با گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش بصورت ویژه به همراه نظارت دوره ای از سیستم های راه اندازی شده با این برند.

استفاده از تکنولوژی های به روز، تضمین کیفیت ، پشتیبانی ویژه و گارانتی 12-36 ماهه.

تمامی خدمات و محصولات این شرکت با استفاده از تکنولوژی های به روز، دارای تضمین کیفیت، پشتیبانی ویژه و گارانتی 12 الی 36 ماهه به همراه مشاوره و آموزش رایگان استفاده از سیستم های اجرا شده برای مدیریت و اعضاء مجموعه و ارائه نقشه کار به صورت مهندسی شده میباشد.

امکان ارائه فاکتور رسمی.

دارای هزار ها نمونه کار و مشتریان راضی.

برای کسب معلومات بیشتر و دیدن نمونه کارها و نظرت مشتریان مان به وبسایت شرکت دایا فناوری مراجعه نمایید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط