ثبت آگهی رایگان

دوربین پلاک خوان باسکول های صنعتی

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

شرکت آکاف سیستم با نزدیک به دو دهه تجربه در ضمینه های نرم افزاری و اتوماسیون های صنعتی آماده ارائه خدمات به تمامی شرکت های خصوصی ودولتی می باشد

درکارخانه شما در روز چند ماشین سنگین رفت آمد میکند ؟؟

آیا ته به بحال به این فکر کرده اید اگر موقع ورودیا خروج ماشین چرخ های ماشین خارج از باسکول قرار بگیرد چه خسارت به شما وارد میشود؟؟؟

آیا تا به حال به این فکر کرده ایدکه باری که ماشین زده آِیا با گفته راننده مطابقت دارد ؟

در زمان اوج کاروشلوغی چه اشتباهاتی رخ میدهد؟

1یکی از مهم ترین دلایلی که برای استفاده از این دوربین وجود دارد این است

ذخیره سازی اطلاعات تردد شامل: تاریخ و ساعت ورود، خروج ، مجاز بودن خودرو، شماره و تصویر پلاک و تصویر کامل محل قرار گیری خودرو نوع بار که با این اطلاعات شما می توانید سرعت انجام کارهای خود را به میزان بسیار بالایی افزایش دهید در کنار این موضوع استفاده از دوربین مداربسته پلاک خوان در مراکز پررفت آمد باعث کاهش هزینه ها و کاهش خطا های انسانی می شود .

دقت بالا یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از این دوربین ها است، از آن جایی که شرکت اکاف در طراحی دوربین ها از قابلیت های بینایی ماشین و همینطور هوش مصنوعی استفاده شده است شما می توانید نسبت به دقت آن اطمینان کامل را داشته باشید و با خیالی راحت از این دوربین ها استفاده نمایید.

2این دوربین می تواند در شرایط آب و هوایی مختلف (آفتابی ، ابری ، بارانی ، برفی ، مه و .. ) و تا سرعت 100 کیلومتر در ساعت حتی در محیط های تاریک و شب با ااستفاده از قابلیت دید در شب پلاک خودرو را به صورت واضح ثبت کند

برای مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با کارشناسان شرکت آکاف تماس حاصل نمایید

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط