ثبت آگهی رایگان

بهناز کریمی پریشه، وکیل در ارومیه

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

بهناز کریمی پریشه وکیل دادگستری، مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای استان آذربایجان غربی شهرستان ارومیه می باشد. ایشان در زمینه ی کلیه ی دعاوی حقوقی، دعاوی ملکی، پرونده های مربوط به امور اراضی، پرونده های مربوط به زمین و مستغلات فعالیت می کنند.

معرفی اجمالی پرونده هایی که توسط بهناز کریمی پریشه وکیل دادگستری بررسی می شوند:

دعاوی ملکی شامل؛ خلع ید، تصرف عدوانی، دعاوی بین موجر و مستاجر، سرقفلی، حق کسب و پیشه، تخلیه، تزویر، خیانت در امانت، فروش و انتقال مال غیر، جرائم علیه اموال و اسناد و …

انواع پرونده های اراضی بایر، اراضی موات، اراضی دایر، اراضی مسکونی، اراضی خصوصی، اراضی موقوفه، اراضی در داخل شهر، اراضی در خارج شهر، اراضی ملی، اراضی صنعتی، انواع باغات و …

وکلا جزوه افرادی هستند که می توانند در نتیجه ی نهایی پرونده بسیار تاثیر گذار باشند. بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی از وظایف یک وکیل بدون مشورت اقدام به تصمیم گیری می کنند و در ادامه با نتیجه ی مطلوبی رو به رو نخواهند شد و مطمئنا سبب هدر رفت وقت و هزینه های خود می شوند.

زمانی که انواع پرونده ها و دعاوی ملکی و اراضی را تقسیم بندی می شوند ممکن است با یکدیگر دچار اختلال شوند اما مسئله ای که حائز اهمیت است نحوه ی حل این مشکلات و مراجعه به وکیل حرفه ای می باشد.

پیشنهاد می کنیم زمانی که با انواع پرونده های ملکی، پرونده های امور اراضی، زمین و مستغلات مواجه شدید حتما با یک وکیل پایه یک دادگستری در ارتباط باشید. تا ضمن مشاهده و بررسی پرونده در کوتاه ترین زمان ممکن بهتری مشاوره را ارائه دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، بهره مندی از خدمات خانم بهناز کریمی پریشه مشاوره و مراجعه حضوری تماس بگیرید.

وکیل دعاوی حقوقی و کیفری در ارومیه

بهناز کریمی پریشه وکیل دادگستری ارومیه

مشاوره ، وکالت

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط