ثبت آگهی رایگان

لیکوئید کاشت ناخن برند ان بی آی

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

لیکوئید کاشت ناخن

حجم : 500 میلی لیتر

کیفیت عالی و فوق العاده

پلمپ کارخانه

قیمت متناسب نسبت به کالای مشابه

تست شده و مورد تایید کارشناسان گروه بهار

لیکوئید مایع یا مونومر چیست:

مایع اصلی در کاشت ناخن است و پس از ترکیب با پودر به حالت جامد درآمده و باعث استحکام ناخن می‌شود و به صورت لیکوئید دیرخشک، متوسط خشک و زود خشک در بازار موجود می‌باشد.

ما معتقدیم که اساس نتایج مشتری پسند کار بستگی به 3 عامل دارد دانش، مواد و تکنیک، برای همین با مشاوره کارشناسان ناخن کاری و تست محصولات موجود در بازار بهترین مواد و تجهیزات ناخن کاری را انتحاب کرده ایم. راهی که هر ناخن کاری تمایل دارد به تنهایی برود تا به نتایج مظلوب و انتخاب اصلح برسد. ما این کارها را برای شما انجام داده ایم تا شما بدون دغدغه نتایج کار خرید کنید و مطمئن باشید نتایج دلخواه را به دست خواهید آورد لذا هیچ شکی به دل خود راه ندهید و محصولات مارا انتخاب، خرید و استفاده کنید و با دانش خوب و تکنیک عالی استفاده کنید. اگر در دو عامل دیگر مورد تاثیر در نتایج کار یعنی دانش و تکنیک هم نیاز دارید در این خصوص میتوانید از خدمات آموزشی ما استفاده کنید.

لطفا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و نیز آگاهی از قیمت آن ها با شماره های مهندس عظیمی تماس بگیرید و یا درخواست خود را به همین شماره پیامک کنید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط