ثبت آگهی رایگان

شرکت دانش بنیان آرا الکترونیک افزار

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

شرکت دانش بنیان آرا الکترونیک افزار با بیش از 15 سال فعالیت در حوزه ی الکترونیک آماده قبول پروزه های طراحی و تولید برد های الکترونیکی می باشد .طراحی برد و طراحی مدار الکترونیکی و صنعتی از فعالیت های است که از بدو تاسیس، شرکت آرا الکترونیک مشغول به آن بوده است که با هدف افزایش تولیدات داخلی و رقابت با محصولات خارجی قدم به این عرصه نهاده .

تیم طراحی آرا الکترونیک افزار متشکل از مهندسین بر جسته در حوزه های مهندسی برق و الکترونیک و برنامه نویسان با تجربه ّ به واسطه تجربه چندین ساله خود توانسته پروژه های کنترلی وصنعتی بسیاری را به بازار عرضه نماید که با رعایت اصولی طراحی محصولی مطمئن و بادوام را به دست مصرف کننده برساند .

با توجه به وسعت فعالیت شرکت امکان انجام کلیه مراحل فرایند تولید محصول از ایده تا عرصه به بازار فراهم بوده و تمامی مراحل طراحی مدار الکترونیکی طراحی مدار چا پی (PCB) ،تولید برد مدار چاپی (PCB)،مونتاژ بردالکترونیک و تست و بسته بندی به وسیله سیستم طراحی و تولید ما انجام خواهد شد .

انواع طراحی برد الکترونیکی:

طراحی برد مدار چاپی (pcb)

طراحی انواع مدارات مورد استفاده در صنایع خودرویی، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، صنعت بانکی و ………

طراحی انواع مدارهای فرکانس بالا

مهندسی معکوس انواع بردهای الکترونیکی

برنامه نویسی انواع بردهای مبتنی بر پردازنده های 8 تا 32 بیتی مانند AVR , PIC , STM8 , DSPIC , ARM ……

برنامه نویسی انواع بردهای الکترونیکی مبتنی بر FPGA

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط