ثبت آگهی رایگان

ثبت شرکت و اقامت در چین

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

ثبت شرکت و اخذ اقامت در چین فقط در 47 روز

شرکت سیستو واقع در شهر ایوو، استان زجیانگ چین با تجربه بیش از هفت سال در خصوص خدمات ثبت و اخذ اقامت در خدمت تجار عزیز می‌باشد. خدماتی ما شامل:

1. ثبت شرکت

2. حسابداری و ارائه به دولت بصورت ماهیانه

3. صدور دعوتنامه کاری

4. اخذ اقامت

5. اجاره مکان دفتری با بهترین قیمتها

می‌باشد.

هم اکنون برای ثبت شرکت نیاز به حضور متقاضی نیست و فقط توسط کپی پاسپورت که توسط دارالترجمه به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد و تاییدیه دفتر قضایی، مهر وزارت امور خارجه و تمبر کنسولگری چین در تهران را دارا باشد میتوان شرکت را در هفت روز کاری به ثبت رساند.

ثبت شرکت در شهر ایوو واقع در استان زجیانگ انجام میشود و بدلیل تبدیل این شهر به منطقه آزاد تجاری، شرایط و فواید بسیاری برای تجار فراهم شده که یکی از این موارد گرفتن اقامتهای پنج ساله ست. هزینه ثبت شرکت 9500 یوان و هزینه اخذ دعوتنامه 2500 یوان است. شما میتوانین برای گرفتن اطلاعات بیشتر، هزینه های زندگی برای خود و خانواده، تحصیل فرزندان و مشاوره تجاری با ما درتماس باشید. در ویچت پاسخگوی شما بصورت 24 ساعته هستیم و در واتس آپ از ساعت پنج صبح الی دو بعدازظهر به وقت ایران.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط