ثبت آگهی رایگان

بخاری کارگاهی صنعتی نفتی، گازوییلی مدل MOS 250 450

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

بخاری کارگاهی نفتی/گازوئیلی مهیاسان سری MOS نوعی بخاری با انتقال حرارتجابجایی طبیعی است که جهت مصارف صنعتی طراحی گردیده و گزینه ی بسیارمناسب و به صرفه ای جهت فضاهای کارگاهی ، صنعتی و همچنین ساختمانهای نیمهکاره می باشد . شکل استوانه ای این بخاری موجب انتقال حرارت در یک محیط 360 درجه شده که این قابلیت ، سهولت در استفاده از آن و مدیریت بهتر فضا را به ارمغان میآورد . در این بخاری هوا به وسیله یک دمنده به محفظه احتراق دمیده شده و با سوخت(نفت یا گازوئیل) ورودی به کوره ترکیب و عمل احتراق را شکل می دهد . سوخت موردنیاز این بخاری پس از پس از فرمان شیر برقی ، از باک بخاری تامین می گردد . محلنصب آن باید تهویه هوای مناسبی داشته باشد، اطراف آن تا شعاع یک متر خالی باشدو سطح زیر آن قابل اشتعال نباشد. این محصول برای فضای 500 تا 1000 متر مکعبمناسب می باشد .

این بخاری در دومدل و‌ سایز 250 و 450 موجود بوده که هر کدام با توانهای32000Kcal/h و 50000Kcal/h برای مکانهای متفاوت مناسب می باشد .

ویژگیها :

مناسب برای فضای 500 تا 1000 متر مکعب

قابلیت گرمایش جابجایی محیطی 360 درجه

کوره استینلس استیل مقاوم در برابر زنگ زدی و حرارت بالا

دارای صفحات چدنی فشرده و مقاوم به حرارت جهت ایجاد شعله مناسب و عدم دفرمگیمحصول به مرور زمان

دارای فین های انتقال حرارت برای بالا بردن راندمان

دارای کلید ایمنی قطع سوخت جهت جلوگیری از آتش سوزی هنگام قطع برق

دارای پوشش رنگ نسوز نقره ای مقاوم

تعمیرات و نگهداری سریع و کم هزینه

24 ماه گارانتی معتبر مهیاسان

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط