ثبت آگهی رایگان

تبلیغات هدفمند دیجیتال ادونچر

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

ادونچر از سال 1395 تبلیغات بازدیدی و کلیکی گسترده را در فضای پیام رسان ها مانند تلگرام،سروش و همچنین شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و روبیکا ارائه مینماید، همچنین در حوزه اینفلوئنسر مارکتینگ موفق به جذب بالای مخاطبین برای مشتریان خود نیز شده است.

تیم ادونچر در ماجراجویی 6 ساله خود توانسته است اعتماد بسیاری از برند های معتبر ایران را کسب نماید. این اعتمادسازی در حوزه آرایشی و بهداشتی با برندهای معتبر مثل موتن رو و ویترین شاپ، در حوزه محصولات غذایی با برند های کاله، میهن، چی توز، لادن، غنچه، زرماکارون و...، در حوزه سینما و مدیا با برندهای فیلیمو، فیلمنت، ایکس ویژن و ... در حوزه پوشاک با برندهای بانی مد، جین وست و ...در حوزه فروشگاه های زنجیره ای و با برندهای دیجیکالا، اسنپ مارکت، فمیلی کلاب، دیلی مارکت، تخفیفان و ...، در حوزه آموزش با برندهای سازمان سنجش،مدرسه تام لند و ...و همچنین با شرکت های میکرو و اشخاص حقیقی مثل دکتر کرمانی، هومن مقراضی و... به صورت ادامه دار در قالب پلتفرم اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام و روبیکا و همچنین در پیام رسان های تلگرام وسروش اتفاق افتاده و تیم ادونچر همواره تلاش خود را برای این استمرار در همکاری انجام داده و به موفقیت حداکثری در این راستا رسیده.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط