ثبت آگهی رایگان

قیمت استابلایزر 10 کاوا دلتا

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

استابلایزر اتوماتیک سرووموتوری مدل STB-11-10000 برند دلتا DELTA به همراه قابلیت حذف نویز به همراه خروجی 110 و 220 ولت ، دارای صفحه دیجیتال جهت نمایش ولتاژ ورودی ، ولتاژ خروجی و آمپر مصرفی.

استابلایزر اتوماتیک قابل ارائه از 220 به 230 الی 250 ولت در مدلهای تکفاز. همچنین استابلایزر اتوماتیک قابلیت تنظیم دقت خروجی به صورت 1% ، 3% و 5% را دارا می باشد.

استابلایزر تکفاز خانگی 10 کاوا با خروجی جریان 40 آمپر، مناسب جهت انواع یخچال فریزر ، تلویزیون ، دستگاه های ATM ، دستگاه های چاپ و ماشین لباسشویی می باشد. یکی از ویژگیهای مهم استابلایزرها این است که با دارا بودن هسته حلقوی و تمام مس ، توسط ذغال تعبیه شده روی آن، خروجی کاملا خطی و بدون پرش را به همراه می آورد که این امر باعث افزایش طول عمر استابلایزر و دستگاه هایی که از استابلایزر برای محافظت از آنها استفاده می شود ، می گردد.

جهت در یافت قیمت استابلایزر دلتا 10 کاوا مدل STB-11-10000 با ما تماس بگیرید. همچنین برای تعمیریات استابلایزر گروه مهندسی ما می تواند شما عزیزان را با بهترین روش راه نمایی کند و با کم ترین هزینه به درخواست شما رسیدگی می شود.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط