ثبت آگهی رایگان

فروش استند اموزشی دزدگیر اماکن

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

اموزش به نوآموزان خود را در مراکز اموزشی خود با تکنولوژی روز دنیا همگام و بروز کنید، صانا الکترونیک تولید کننده تخصصی تابلوهای اموزشی دزدگیر اماکن تمام تجهیزات مورد نیاز جهت اموزش را در یک پکیج حرفه ای با کیفیت و قیمت بی رقیب برایتان فراهم اورده


ما در شرکت صانا الکترونیک تجهیزات اموزشی مورد نیاز شما را به صورت تخصصی و انحصاری متناسب با نیاز شما طراحی و تولید میکنیم. تابلو های آموزشی مجموعه صانا علاوه بر داشتن کشوی نگهداری لوازم جانبی قابلیت نصب دو پنل آموزشی را دارد یعنی امکان دو طرفه شدن تابلو وجود دارد.


صانا الکترونیک عضو پارک علم و فناوری است و تمامی محصولات دارای ایران کد جهت سفارش سازمانی است! جهت مشاوره و سفارش با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.


مشخصات دستگاه:

دارای پنل دزدگیر مرکزی ANIK به تلن کننده

دارای سنسور شوک

دارای مگنت

دارای دو عدد چشمی با سیم (Wire)

دارای یک عدد چشمی بی سیم (Wireless)

دارای بلندگو

دارای بیزر

دارای پدال

دارای باتری داخلی


دزدگیر اماکن سیستمی است به منظور شناسایی ورود افرار غیرمجاز به یک ساختمان یا مکان، استفاده می شود. اساس طراحی دزدگیر شامل یک یا چند حسگر به منظور تشخصی ورود غیر مجاز و سیستمی هشدار دهنده این ورود می باشد. در این پنل اموزشی تا حدالامکان کوشش شده تا درک درستی از سیستم دزدگیر اماکن به نوآموزان ارائه دهد.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط