ثبت آگهی رایگان

مجموعه آموزشی دوربین مداربسته

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

آموزش دوره های دوربین مداربسته با تابلو های اموزشی دوربین مداربسته با بالاترین کیفیت و انتقال صحیح مطالب اموزشی به دانشجویان دوره انجام میپذیرد و مدارس و هنرستان های هوشمند و بروز، مراکز فنی و حرفه ای، دانشگاه ها و موسسات آموزشی متقاضیان تهیه کیت های اموزشی دوربین مداربسته صانا الکترونیک هستند.


آموزش نوین و حرفه ای دوره های دوربین مداربسته با تابلوی اموزشی دوربین مداربسته صانا الکترونیک محقق شد!

مشخصات دستگاه:

دارای دستگاه مرکزی (DVR) هیبرید

دارای دوربین دام (DOM)

دارای دوربین بالت (BULLET)

دارای منبع تغذیه

دارای مانیتور LCD

دارای دوربین بی سیم و IP

دارای میکروفن


دوربین مداربسته یکی از اصلی ترین ابزارهای حفاظتی در دنیای امروز به شمار می رود که نوع این دوربین ها بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند دوربین های مداربسته از نظر نوع سیگنال خروجی به دو نوع آنالوگ و IP و از نظرانتقال تصویر به دو نوع بی سیم و با سیم تقسیم میشود. از نظر شکل ظاهری و نوع کاربرد نیز انواع متفاوتی دارند که در پنل آموزشی ما سعی شده از تعدادی از آنها استفاده شود. به طور کلی این پنل آموزشی درک درستی از یک سیستم CCTV را به نوآموز ارائه میدهد.


صانا الکترونیک تولید کننده تخصصی کیت های اموزشی، آماده پذیرش تمامی سفارشات تولید تجهیزات اموزشی اختصاصی شما در سراسر کشور است.


خرید مجموعه آموزشی دوربین مدار بسته

خرید مجموعه اموزشی دوربین

خرید تابلو اموزشی دوربین مداربسته

خرید استند اموزشی دوربین مداربسته

خرید پکیج اموزشی دوربین مداربسته

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط