ثبت آگهی رایگان

فروش نخ سرکلاژ (مرسلین) شیرودکار RSS22

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

سهند تجهیز نوین

واردات، تهیه و توزیع کلیه لوازم یکبار مصرف پزشکی و بیمارستانی

فروش نخ سرکلاژ، شیرودکار، مرسلین، اتیکون


نخ جراحی سرکلاژ چیست.؟

به طور کلی سرکلاژ عمل جراحی ای می باشد که در ان دهانه رحم زنان ب مشکلات رحمی توسط نخ جراحی سرکلاژ{شیرودکار} استفاده میشود.


پس در واقع استفاده از این روش باعث جلوگیری از خروج جنین از رحم می باشد.هنگامی که گردن رحم در اوایبل بارداری شروع به کوتاه و باز شدن میشود.باعث سقط دیر رس ی زایمان زود رس میشود.سرکلاژ مانع زایمان زودرس و در نتیجه مرگ نوزاد میشود.میزان موفقیت جراحی سرکلاژ توسط نخ جراحی سرکلاژ 80 الی 90 در صد می بشد.یکی از بهترین نخ های جراحی موجود در بازار نخ جراحی سرکلاژ{شیرودکار} برند اتیکون میباشد.این نوع نخ علاوه بر استحکام فوق العاده بالا مانع از ایجاد عوارض ناشی از گشادی رحم میشود.از طرفی سازگاری این نوع نخ جراحی با ساختار بدن انسان باعث عدم ایجاد حساسیت میشود.

نارسایی دهانه رحم در اولین بارداری غالبا در سه ماهه دوم بارداری موجب سقط می شود، ولی ممکن است در بارداری های بعدی زود هنگام باشد .


عمل سرکلاژ چیست؟

به طور کلی سرکلاژ به عمل دوختن دهانه رحم میگویند.دلیل اصلی این عمل گشادی دهانه رحم و یا عدم توانایی ان در نکه داشتن جنین داخل خود می باشد.در نتیجه

پزشک جراح با بستن دهانه رحم با نخ های مخصوصی از باز شدن بیشتر دهانه و خروج جنین جلوگیری میکند.این نخ را نخ شیرودکا یا مرسیلین مینامند. همچنین برخی

پزشکان به این نخ نخ مک دونالد نیز میگویند.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط