ثبت آگهی رایگان

فروش هود شیمی

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

هود شیمی که به آن هود شیمیایی نیز گفته میشود به عنوان میز کار در آزمایشگاه های شیمی جهت کنترل بخارات سمی و عوامل خطرناک حاصل از آزمایشات و محافظت از تکنسین آزمایشگاه در برابر بخارات سمی و گاز های متصاعد شده از ترکیب مواد شیمیایی استفاده می شود.


این دستگاه معروف به این نام هاست : هود شیمی ، هود شیمیایی ، هود ضد اسید و هود بخار


متعلقات این هود ؛ شامل کفه سرامیک با رزین ضد اسید، فن از نوع سانتریفوژ ، شیر آلات آب و گاز و کاپ سینک داخل هود است.


جهت کاربری راحت این دستگاه توصیه می گردد شیرآلات دستگاه از نوع کنترلی طراحی گردد و کنترل های مربوطه در قسمت خارجی دستگاه تعبیه شود و به لحاظ این که قدرت فن هود به ارتفاع داکت خروجی مرتبط است لذا کارشناس طراح شرکت با تشخیص و طراحی دقیق قدرت فن مطلوب را تامین می کند.


شرکت نور صنعت تجهیز فردوس ارائه دهنده و تولید کننده هودهای آزمایشگاهی با فناوری برتر میباشد.


مدل ها :

هود شیمیایی عرض 100

هود شیمیایی عرض 120


کاربرد هود شیمیایی چیست ؟

هود شیمی یا هود شیمیایی در آزمایشاتی که شامل بخارات سمی و شیمیایی است بیشترین کاربرد را دارد. در آزمایشگاه ها، آزمایشاتی که شامل واکنش هایی است که منجر به تولید بخارات و موارد سمی و مضر است، در محفظه هود شیمی انجام میپذیرد.


نحوه ساخت هود شیمی ( هود شیمیایی ) به نحوی است که از کاربر آزمایشگاه و دیگر افراد حاضر در آزمایشگاه از آسیب های احتمالی آزمایشات خطرناک حفظ کند. طور خلاصه میتوان گفت، هود شیمی ( هود شیمیایی ) یک میز کار به همراه یک مکنده قوی است که میتواند بخارات حاصل از آزمایش را به خارج از محیط انتقال دهد.


توصیه میشود هنگام استفاده از این دستگاه از عینک ایمنی آزمایشگاهی استفاده کنید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط