ثبت آگهی رایگان

بوتاکس مدل Dyston 500

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

بوتاکس مدل Dyston 500


بوتاکس مدل دیستون 500 یکی دیگر از محصولات تولید شده در کشور ایران است. این محصول مانند دیگر بوتاکس های موجود عملکرد سریع و بدون عارضه را به همراه دارد.


اگر قصد خرید یک بوتاکس با کیفیت و مقرون به صرفه را دارید کارشناسان فروشگاه اینترنتی مهرآرسا به شما بوتاکس دیستون را معرفی میکنند.


این بوتاکس حاوی سم کلستریدیوم بوتولینیوم نوع آ ، مواد نگه دارنده حاوی آلبومین ، هماگلوتینین و لاکتوز می باشد که البته دیستون مانند دیگر بوتاکس ها دارای سم بوتولینیوم نوع آ است و در واقع سم بوتولونیوم اگر در دوز و در فضا و تجهیزات کلینیکی کنترل شده باشد، قادر است موارد استفاده درمانی مفید و موثری را در پی داشته باشد.


بوتاکس دیستون پس از تزریق در ناحیه مورد نظر باعث تضعیف عضلات و فلج کردن پایانه های عصبی شده و از حرکت و انقباض عضله ها جلوگیری می کند و به همین دلیل در درمان چین و جروک و پیری زودرس موثر است.


یکی از محبوب ترین روش های آسان و موثر برای جوانسازی در سراسر دنیا می باشد.بوتاکس دیستون دارای استانداردهای ملی و بین الملی است.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط