ثبت آگهی رایگان

ویژگی استابلایزر دلتا

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

استابلایزر یا تثبیت کننده دلتا دارای ویژگی های زیادی می باشد و همچنین برای کارری های بسیار بالا از آن ها استفاده میکنند از تثبیت کننده های ولتاژ و یا استابیلایزر ها برای مصارف اداری ، خانگی ، کارخانه جات و .... استفاده می شود به همین دلیل استابلایزر دلتا دارای فروش بالا و خاستار زیاد خود می باشد اما یکی دیگه از دلیل های مهم برای خرید استابلایزر دلتا مزایای و ویژگی های بسیار خوب این دستگاه می باشد نظیر

محصولات دلتا Delta دارای کیفیت متفاوت با طراحی ویژه جهت کارکرد مداوم با طول عمر حداقل 10 سال بدون تعمیر می باشد.

محصولات کمپانی دلتا Delta دارای استاندارد CE و iso9001 بوده و در حال حاضر به بیش از 56 کشور جهان صادر می شود.

انواع استابلایزر یا تثبیت کننده ولتاژ دلتا Delta در رنج های توانی 500 الی 20000 کیلو وات در مدل های استابلایزر تک فاز و 3000 الی 50000 کیلو وات در مدل های استابلایزر سه فاز قابل ارائه است .

کمپانی بزرگ دلتا Delta مجهز به 6 خط تولید پیشرفته در تولید محصولات اتوماسیون صنعتی و استابلایزر است که 2 خط تولید آن به صورت کاملا رباتیک در حال تولید استابلایزر های سرو موتوری با کیفیت بالامی باشد.

استابلایزر های دلتا Delta در تمامی رنج ها به مجهز به صفحه نمایش و هسته ای داخلی تماما مس ودارای سیستم حفاظتی ولتاژ و جریان و تکنولوژی روز دنیا است.

محصولات دلتا Delta دارای یک سال گارانتی طلایی و 10سال خدمات پس از فروش است.

مهندسین و متخصصین ما می توانند برای خرید بهترین استابلایزر به شما عزیزان مشاوره رایگتن ارائه دهند برای خرید استابلایزر دلتا با مشاورین ما تماس بگیرید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط