ثبت آگهی رایگان

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پلاس

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پلاس aqua plus با 6 مرحله فیلتراسیون آلاینده های موجود در آب را به طور کامل حذف می کند و علاوه بر این، بو و طعم آب را از بین می برد. این دستگاه سطح کیفی آب را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و به دلیل اینکه در ساخت آن از قطعات و فیلترهای کاملا با کیفیت استفاده شده، طول عمر بسیار مناسبی دارد. یکی از اساسی ترین ویژگی های تصفیه ی آب نامبرده سروصدای پایین این دستگاه است.


همچنین میزان ظرفیتی که دستگاه تصفیه آب خانگی آکواپلاس aqua plus تصفیه ی آب برای کاربران خانگی خود به ارمغان آورده است تانک ذخیره ی 16 لیتری فایبر گلاس می باشد. این دستگاه ها با روش فیلتراسیون اسمز معکوس به دلیل وجود فیلتر ممبران قابلیت و توانایی کاهش سختی آب را دارند که این موضوع با توجه به معایب آب سخت برای بدن، اهمیت زیادی دارد. همچنین دستگاه تصفیه شده آب ای سی بی آر 312 مجهز به نمایشگر تعویض فیلترها و پنل کارکرد دستگاه به صورت لمسی می باشد.


تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای کاوردار aqua plus مدل ec-br312 از جنس پلاستیک می باشد که به راحتی می توانید آن را در هر کجای سینک تان که بخواهید، نصب کنید و حتی اطراف آن را با یک دستمال مرطوب تمیز نگه دارید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.