ثبت آگهی رایگان

فروش هود لامینار کلاس 2

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

هود میکروبی (هود کلاس 2) کنترل تهویه و مکش ذرات معلق در هوای محفظه یا کابین را که در طول روند میکروبیولوژی تولید می شوند را به عهده داشته و از این طریق کارکنان آزمایشگاه را در هنگام کار از این ذرات دور نگه می دارد.

طراحی این محفظه ی فیزیکی بگونه ای است که از مواد داخل هود، کاربر و محیط در برابر مواد آلوده و خطرناک محافظت می شود.


مدل ها :

هود لامینار کلاس 2 عرض 80

هود لامینار کلاس 2 عرض 100

هود لامینار کلاس 2 عرض 120


هود میکروبی یا هود کلاس 2 چیست ؟

هود میکروبی( هود لامینار کلاس 2 ) که به آن هود بیولوژیک یا هود میکروبیولوژیکی نیز گفته می شود، نوعی هود ایمنی میکروبیولوژیکی است که محافظت از اپراتور و مواد مورد آزمایش را در آزمایشات علمی در زمینه های بهداشتی و تحقیقاتی را ارائه می دهد.


هود لامینار کلاس 2 ، مانند تمام هود های ایمنی میکروبیولوژیکی ، محفظه ای با تهویه ویژه است که برای کار با مواد آزمایشگاهی میکروبی و بیماری زا در محیط آزمایشگاه ساخته شده است. هود میکروبی هم اپراتور و هم مواد مورد آزمایش را در برابر عفونت های احتمالی ناشی از خطر زیستی محافظت می کند. هود های میکروبی می توانند به صورت سفارشی متناسب با نیازهای آزمایشگاه ساخته شوند.


برای آشنایی با انواع هود لامینار میتوانید مطلب معرفی انواع هود لامینار را مطالعه فرمایید.


هود های میکروبی چگونه کار می کنند؟

هود های میکروبیولوژی از طریق ترکیب هوای ورودی و دبی از آلودگی محافظت می کند. آلودگی ذرات معلق در هوا از طریق سیستم های جریان هوا و فیلتراسیون داخلی از هود لامینار کلاس 2 خارج می شود. هوای ورودی از طریق دیافراگم جلوی باز هود بیولوژیک در زیر سطح اصلی کار کشیده می شود و از طریق یک فیلتر HEPA جریان پایین به فضای اصلی کار منتقل می شود.


این یک جریان هوای آرام یا لامینار به سمت پایین و یک جهته در داخل هود است و از انتشار آلودگی در جو جلوگیری می کند. هوای خروجی نیز قبل از خروج از هود میکروبیولوژی به وسیله فیلتر هپا تصفیه میشود. هود میکروبی ساخته شده است تا اپراتور محافظت شود و خطر آلودگی و آلودگی متقابل محصول به حداقل برسد.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط