ثبت آگهی رایگان

آلبوم کاغذ دیواری اتم ATOM

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

همکاران و مشتریان گرامی آلبوم کاغذ دیواری اتم ATOM محصول جدیدی از شرکت کاغذ دیواری اکستریم والز EXTREME WALLS را بدون واسطه و مستقیم از مرکز کاغذ دیواری تهیه و خریداری نمایید .


نقد و بررسی آلبوم کاغذ دیواری اتم :

آلبوم کاغذ دیواری ATOM محصولی منحصر به فرد و مدرنی از شرکت اکستریم والز میباشد . با دیدن آلبوم اتم نهایت اصالت و طرح را تجربه خواهید کرد .


طرح آلبوم کاغذ دیواری ATOM :

کاغذ دیواری اتم دارای طرح های پتینه و متنوعی می باشد . که به ندرت در طرح ها حالت آبرنگی دیده می شود . در آلبوم زیبای ATOM از طرح های شکوفه ای و گل هم استفاده شده است که دارای الگوی خاصی هستند .


رنگ بندی آلبوم کاغذ دیواری اتم :

در آلبوم کاغذ دیواری اتم از رنگ های طلایی ، نقره ای ، طوسی ، صورتی و بنفش بسیار استفاده شده است . در آلبوم ATOM رنگ های دیگری از جمله آبی ، سفید ، زرد ، مشکی هم به کار رفته است .


جنس آلبوم کاغذ دیواری ATOM :

کاغذ دیواری اتم از ونیل و PVC تشکیل شده است ؛ که خاصیت ضد آب بودن دارد و با خیال راحت میتوانید آن را تمیز کنید . این کاغذ دیواری با گرماژ بالا تولید شده است و دارای استحکام بالایی میباشد .


قیمت آلبوم کاغذ دیواری اتم :

کاغذ دیواری ATOM با توجه به این که دارای طرح و رنگبندی جدیدی است ؛ قیمت مناسبی دارد و عام مردم میتواند آن را به راحتی خریداری کنند .


شرکت بازرگانی پارتیکان

با نام تجاری مرکز کاغذ دیواری

بزرگترین مرکز واردات و پخش کاغذ دیواری

مجموعه ای متنوع پیش 50/000 طرح

ارسال همه روزه به تمام نقاط کشور


همکاران و مشتریان گرامی چنانچه هر اطلاعاتی و مشاوره ای در خصوص آلبوم کاغذ دیواری اتم ATOM و ویژگی‌ های آن دارید با دفتر مرکزی ما قسمت کارشناسان فروش در ارتباط باشید .


ساعات کاری :

همه روزه 7:30 الی 12 شب یکسره

جمعه ها 8 الی 9 شب یکسره

مدیر فروش مهندس سلیمانی

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.