ثبت آگهی رایگان

دریچه سقفی گرد

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

شامل 2 دریچه سقفی گرد برجسته و دریچه سقفی گرد تخت می باشد.


دریچه سقفی گرد برجسته

دریچه های گرد، بویژه دریچه های گرد برجسته زمانی بکار برده می شوند که کانال ها و انشعابات بویژه انشعابات مدور در انتهای راه خود پس از طی طریق از مبدا که یکی از انواع سیستم های تهویه مطبوع می باشد، به انتهای مسیر که فضای مورد نظر می باشد، رسیده و از طریق دریچه در این فضا منتشر می شود.

انواع مکان های مسکونی و تجاری و اداری شامل رستوران ها، بیمارستان ها، هتل هاو ... می تواند از این دریچه های پر کاربرد استفاده کنند.


ویژگی

قابلیت استفاده به عنوان دریچه رفت و برگشت

دارای پره های ثابت

قابلیت ساخت با ابعاد سفارشی خریدار

مناسب جهت استفاده در ارتفاعات بیش از 4 متر

ساخت از جنس پروفیل آلومینیوم اکسترود شده به ضخامت 1.25 میلیمتر برای په و قالب

دارای پوشش رنگ پودری کوره ای الکترواستاتیک

قابلیت نصب دمپر گرد پروانه ای یا دمپر گرد نیم صفحه ای


دریچه سقفی گرد تخت

قابل استفاده در کاربرد های سرمایشی ، گرمایشی و تهویه مطبوع می باشد . این دریچه را میتوان جهت دریچه رفت ، برگشت و تخلیه ( اگزاست ) استفاده کرد .

این نوع دریچه سنتی ترین نوع دریچه گرد سقفی می باشد که به آن دریچه بلندگویی نیز میگویند. دریچه گرد تخت هوا را تا حد امکان به صورت انشعابی هدایت می کند تا فشار هوای خروجی باعث آزار افرادی که در زیر دریچه هستند نشود. این نوع دریچه ها در محیط های کم ارتفاع مورد استفاده قرار میگیرد. پوشش رنگ آنها، رنگ الکترو استاتیک کوره ای می باشد و جهت تنظیم فشار هوای عبوری از دمپر گرد پروانه ای استفاده می شود.


دریچه سقفی گرد تخت آلومینیومی یک پخش کننده سقفی جهت استفاده در هوای رفت سیستم های گرمایشی و سرمایشی می باشد. پخش هوای این نوع دریچه به صورت 360 درجه بوده و مناسب سقف هایی تا ارتفاع 4 متر می باشد. این دریچه های تنظیم هوا به دلیل ساختار پره ها، صدای بسیار کمی در هنگام عبور جریان هوا از روی پره ها ایجاد می کنند.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط