ثبت آگهی رایگان

ورق پانچ گالوانیزه، مشبک گالوانیزه

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

گالوانیزه چیست؟

گالوانیزه کردن، یک فرآیند تولیدی است که در آن یک پوشش روی فولاد یا آهن برای محافظت اعمال می‌شود و از زنگ زدگی جلوگیری میکند.

چندین فرآیند گالوانیزه وجود دارد، اما متداول ترین روش ارائه شده و مورد استفاده، گالوانیزه گرم نامیده می شود.

فولاد گالوانیزه به دلیل دوام زیاد، استحکام و شکل پذیری فولاد و همچنین محافظت در برابر خوردگی پوشش روی و آهن، یکی از محبوب ترین انواع فولاد است.

روی به عنوان مانعی در برابر عناصر خورنده از فلز پایه محافظت می کند و طبیعت فداکارانه پوشش منجر به یک محصول فولادی با دوام و با کیفیت بالا می شود.

این تطبیق پذیری آن را در انواع پروژه ها و صنایع از جمله کشاورزی، خورشیدی، خودروسازی، ساخت و ساز و غیره قابل استفاده می کند.


مزایای فولاد گالوانیزه چیست؟

بسیاری از صنایع مختلف عمدتاً از فولاد گالوانیزه استفاده می کنند زیرا دارای طیف گسترده ای از مزایا برای صنایع است که می توانند از آنها استفاده کنند، از جمله داشتن:

– هزینه اولیه پایین در مقایسه با اکثر فولادهای محافظت شده. علاوه بر این، فولاد گالوانیزه بلافاصله پس از تحویل آماده استفاده است. نیازی به آماده سازی اضافی سطح، بازرسی ها، رنگ آمیزی/پوشش ها و غیره ندارد و باعث صرفه جویی در هزینه های شرکت ها می شود.

شرکت ما طیف گسترده ای از ورق های پانچ گالوانیزه و ورق مشبک گالوانیزه را برای کاربرد های مختلف تولید میکند.


**برای اطلاع از قیمت ورق پانچ گالوانیزه با همکاران ما تماس بگیرید.**


– عمر طولانی تر

– پوشش محافظ تضمین می کند که هر فولاد آسیب دیده توسط پوشش روی محافظت می شود.

– مقاومت در برابر زنگ زدگی از پوشش روی.

گالوانیزه در صنعت پانچ

فولاد گالوانیزه به دلیل مقاومت در برابر زنگ زدگی مناسب ترین متریال برای ساخت انواع نرده ها,حفاظ ها ,مبلمان خیابانی,صندلی های پارک,نمای فلزی ساختمان ها,کفپوش های فلزی و صنعتی و … است.

شرکت ما طیف گسترده ای از ورق های پانچ گالوانیزه و ورق مشبک گالوانیزه را برای کاربرد های مختلف تولید میکند.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط