ثبت آگهی رایگان

کیمیا رشد صنعت البرز

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

انرژی مهمترین عامل تاثیرگذار در تولید و رشد دام و طیور است. استفاده از چربی در جیره دام به منظور افزایش انرژی و شیردهی دام، امری اجتناب ناپذیر است. اما با توجه به سیستم گوارشی ویژه این حیوانات، استفاده مستقیم از روغن و تری گلیسیرید به دلیل اختلال در عملکرد شکمبه، ممکن نیست.

برای حل این مشکل، به جای روغن از پودر چربی محافظت شده کلسیمی یا خالص استفاده می گردد. این پودر، بدون ایجاد اختلال در متابولیسم شکمبه و بدون تاثیر بر باکتری های مفید آن، از شکمبه عبور کرده و در روده کوچک هضم می شود و به این ترتیب نیاز دام به انرژی حاصل از چربی، اسیدهای چرب ضروری و نیز کلسیم تامین می گردد.

کیمیا رشد صنعت البرز تولید کننده و عرضه کننده انواع افزودنی، مکمل و پودرهای چربی برای دام پروری ها، گاوداری ها و مرغ داری های صنعتی و کارخانجات خوراک دام و طیور می باشد که در تولید مکمل های پودر چربی در 3 نوع پودر چربی کلسیمی طیوری نیکو رشد پایا، پودر چربی کلسیمی دامی نیکو رشد پایا و پودر چربی خالص نیکو رشد پایا فعالیت می کند.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط