ثبت آگهی رایگان

چاپ اختصاصی روی جعبه فست فود

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

یک غذای خوشمزه ، به یک جعبه زیبا نیز برای ارائه به مشتری و بیرون بر نیاز دارد . جعبه‌ای که بهداشتی باشد و تحمل وزن غذا در ابعاد‌های مختلف را داشته باشد .

پیش ازاین فست‌ فود‌ ها از کاغذ و یا ظروف پلاستیکی برای ارائه انواع غذای فست فود به مشتری استفاده می‌کردند . روش مذکور از نظر محافظت از غذا و بهداشت مناسب نبود .

بنابراین با تولید ظروف یکبار مصرف مقوایی و جعبه‌های بهداشتی فرصتی دیگر در اختیار صنعت فست‌ فود قرار گرفت که بتوانند غذا را با رعایت نکات بهداشتی به دست مشتری در بیرون از فست‌‌فود برسانند

با چاپ لوگو و آرم اختصاصی شرکت یا فروشگاه خود روی انواع جعبه فست فود ( جعبه برگر ، جعبه پیتزا دوتکه ، جعبه پیتزا مربعی ، جعبه پیتزا مینی ، جعبه پیتزا هشت ضلعی ، جعبه ساندویچ ، جعبه سوخاری ، جعبه سیب زمینی سرخ کرده ، جعبه کاتلری ، ظرف پاپکورن ، پاکت بیرون بر ، کفی سینی ، هولدر لیوان بیرونبر ، متیبل (کاغذ کف سینی )) میتوانید ماندگاری بیشتری در ذهن و خاطر مشتریان خود و دیگر افراد داشته باشید .

انواع چاپ جعبه فست فود در مجموعه سرویس های طلایی در طرح‌های گوناگون انجام می‌شود .

مجموعه سرویس های طلایی مشاوره رایگان را از حقوق کلیه مشتریان می داند.

شما هم میتوانید از طریق تماس با شماره ها ، ایمیل ، واتساپ و تلگرام از همکاران ما مشاوره بگیرید .

از اینکه به هر دلیلی با ما تماس میگیرید و صدای گرم شما را می شنویم خرسندیم .

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط