ثبت آگهی رایگان

کفپوش فلزی سوراخ دار ضد لغزش

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

کفپوش فلزی سوراخ دار نوعی ورق پانچ شده است که به دلیل وجود برجستگی های سوراخ ها در یک طرف آن،باعث افزایش اصطکاک بین کفش فرد و سطح ورق می شود و احتمال لیز خوردن روی سطح را کاهش می دهد. به همین دلیل این کف پوش ها نوعی سطح بدون لغزش است.

پله ها و کف پوش های ضد لغزش که با در نظر گرفتن ایمنی و مقاومت در برابر لغزش طراحی شده اند کاربرد های گسترده ای دارندو سطح پیاده روی ایمن و راحتی را در هر محیطی فراهم میکنند.این کفپوش ها برای مناطقی که اغلب لغزنده هستند مثل معادن,راه های پیاده ی عمومی ساحل ها و … از اهیت بالایی برخوردار است.

علاوه بر این ,این کفپوش ضد لغزش نو آورانه ,در کاربرد هایی مانند روکش کاری,پله فرار و بالکن استفاده میشود.

راه رو های فولادی ضد لغزش امکان تخلیه ی اب را از طریق سوراخ های فلزی خود فراهم میکند و ان را به گزینه ای عالی برای پیاده رو های کنار اب فراهم میکند.

کاربرد های کفپوش سوراخ دار فلزی ضد لغزش:

سکوهای نفتی

اسکله های دریایی

پله فرار ها

بالکن ها

سکوها

رمپ ها

سکوهای نگهداری و مونتاژ هواپیما

نردبان ها و پله های صنعتی

کاربرد های معماری مثل:روکش فلزی /محافظ نرده/فنس کشی

این کف پوش ها با موادی مثل فولاد ضد زنگ,آلومینیوم و فولاد گالوانیزه برای براورده کردن نیاز مشتری تولید میشوند.

سطح فلزی,نفوذپذیری در برابر هوا و نور و هم چنین دوام این توری ها را به یک راه حل ایده ال برای بسیاری از کاربرد ها مانند روکش ضد باران ,گذرگاه ها,اسکله ها و بسیاری از کاربرد های دیگر تبدیل میکند.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط