ثبت آگهی رایگان

انواع مرکب امنیتی و ضدجعل نامرئی حرارتی مادون قرمز مغناطیسی

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

ارائه بیش از سیصد نوع مرکب و جوهر امنیتی و ضدجعل.

ارائه مرکب های امنیتی در اشکال افست هواخشک و یووی خشک .سیلک هواخشک و یووی خشک.تامپو.فلکسوگرافی.لترپرس.اسکرین پرینت .استامپ و پرینتری.

آشنائی با مرکببهای مغناطیسی:

این نوع مرکبها در دو شکل سیلک و افست تولید می شوند و جهت چاپ شماره سریال و امضاء و الگوهای مغناطیسی استفاده میشوند. این مرکبها با شناساگر یا دتکتور مگنتیک قابل شناسائی هستند.و در دورنگ مشکی و قهوه ای تولید میشوند.مرکب مگنتیک قابل جذب توسط آهن ربا نیز به اشکال سیلک هوا خشک و سیلک یووی خشک در چند رنگ تولید میگردد.

مرکب های فتوکرومیک در حالت عادی بی رنگ با رنگی هستند و با قرارگرفتن در معرض نورخورشید بلافاصله رنگی شده و یا تغییر رنگ می دهند .این حالت برای هزاران بار برگشت پذیر است.

مرکب نامرئی یووی که در حالت عادی نامرئی است و با قرارگرفتن در معرض نوریووی رنگی میشود.

معرفی جدیدترین محصول : مرکب افستی هواخشک و یووی خشک مادون قرمز طول موج 980 نانومتردر چهار رنگ عرضه گردید.سیلک هواخشک و یووی خشک قبلا عرضه میگردید و افست این نوع محصول هم اضافه گردید.رنگهای قرمز . آبی و زرد و سبز.

کاربرد مرکبهای ضدجعل در فعالیتهای هنری : استفاده در تابلوهای نقاشی از مرکبهای فلورسانس فسفرسانس و یووی نامرئی و رنگی به رنگی .استفاده از مرکب فتوکرومیک درتزئینات خارجی و تابلوی فروشگاهی.استفاده از مرکب های مولتی کالر در تزئینات دیوار و سالنهای نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی و خارجی.استفاده از مرکب نامرئی یووی در دکوراسیون داخلی همانند دیوار استخر .استفاده از مرکبهای حرارتی در تزئینات و دکوراسیون و اسباب بازی و سرگرمی کودکان .استفاده از مرکب حرارتی و یووی در وسایل کمک آموزشی کودکان.استفاده از مرکب حرارتی در خمیر بازی کودکان و موارد بسیار زیاد در زمینه هنر و سرگرمی و آموزشی

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط