ثبت آگهی رایگان

کیان صنعت پاسارگاد

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

این مجموعه تولید کننده انواع قطعات پلاستیکی (پلی اتیلن) به روش روتاری مولدینگ و انواع اتصالات پلی اتیلن است و با سرعت در حال توسعه و تکمیل خطوط تولید خود، ساخت انواع قطعات و راه اندازی پروژه های تحقیقاتی جدید می باشد.


امروزه اساس تولید بر پایه داشتن یک سازمان کیفیت محور و پیشرو می باشد، بدین لحاظ شرکت کیان صنعت پاسارگاد ضمن دارا بودن یک سیستم کنترل کیفی و با بهره گیری از امکانات گسترده آزمایشگاهی به صورت همزمان با تولید، در کنترل و نظارت بر تولید نقش اساسی دارد و ضمن دارا بودن گواهینامه ISO9001 در حال اخذ استاندارد 17025 نیز می باشد.کارشناسان بخش کنترل کیفی و آزمایشگاه با بهره گیری از امکانات پیشرفته آزمایشگاهی تست و کنترل ، این شرکت را در راه نیل به اهداف کیفی شرکت رهنمون می سازند.


شرکت کیان صنعت پاسارگاد همواره در حال بازنگری روش-های تولید، سیستم سخت افزاری، ارتقا و به روز رسانی دستگاه های تولید، اطلاعات و دانش فنی خویش در زمینه-های مختلف تولید می باشد و خود را در زمینه تولید منهول های پلی اتیلنی در کشور پیشرو می داند.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط